صوتی و تصویری

مانتیور گیمینگ منحنی MSI G32CQ5P عرضه شد

ماه گذشته، MSI مجموعه ای از سخت افزارهای بازی از جمله دسکتاپ بازی MSI Dark Knight و مانیتور MAG 323UPF Gunner 4K را عرضه کرد. این برند اکنون از یک مانیتور بازی منحنی جدید برای بازار جهانی به نام MSI G32CQ5P رونمایی کرده است. مانیتور منحنی MSI G32CQ5P دارای صفحه نمایش بزرگ 31.5 اینچی با انحنای 1500R است که تجربه بصری جذابی را ارائه می دهد.

رزولوشن WQHD 2560×1440 پیکسل آن تصاویر واضح و دقیق را تضمین می کند و آن را به انتخابی قانع کننده برای گیمرها و حرفه ای های خلاق تبدیل می کند. این مانیتور از نظر عملکرد عالی است و نرخ تازه‌سازی سریع 170 هرتز و زمان پاسخگویی سریع 1 میلی‌ثانیه (MPRT) را برای بازی روان و بدون پارگی فراهم می کند. فناوری Adaptive-Sync تجربه بازی را با همگام سازی نرخ تازه سازی مانیتور با کارت گرافیک شما افزایش می دهد و پارگی صفحه را از بین می برد.

برای کسانی که به محتوای HDR علاقه مند هستند، این مانیتور “HDR Ready” است که نویدبخش کیفیت تصویر بهبود یافته با رنگ های غنی تر و کنتراست بهتر است. زاویه دید گسترده 178 درجه آن هم به صورت افقی و هم عمودی، تصاویری ثابت را از نقاط دید مختلف تضمین می کند. از نظر طراحی، مانیتور دارای طراحی بدون قاب برای ظاهری مدرن است. همچنین دارای قفل کنزینگتون برای امنیت است. قیمت و در دسترس بودن در حال حاضر تحت پوشش است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا