صوتی و تصویری

ایسوس مانیتور قابل حمل ZenScreen MB16QHG را معرفی کرد

ایسوس به تازگی یک مانیتور 16 اینچی قابل حمل به نام ZenScreen MB16QHG را معرفی کرد، که تصاویری فوق العاده روان را برای کار و بازی ارائه می دهد. پنل IPS WQXGA (2560 x 1600) آن دارای فناوری 120 هرتز SmoothMotion برای تصاویری روان و پاسخگو است. علاوه بر این، فناوری محدوده دینامیکی بالا (HDR) با انطباق با DisplayHDR 400 و 100 درصد گستره DCI-P3 منجر به تصاویری با کنتراست و رنگ استثنایی می شود.

ZenScreen MB16QHG دارای ویژگی‌های متعددی است که موقعیت‌های دید همه‌کاره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، که یکی از آنها یک پایه تاشو است که به طور ایمن مانیتور را در هر زاویه ای نگه می‌دارد. DisplayWidget Center ایسوس به مانیتور امکان می دهد جهت خود را حس کند و نمایشگر را به طور خودکار بین حالت افقی و عمودی تغییر می دهد.

پورت‌های USB-C در هر دو طرف به کاربران این امکان را می‌دهند که مانیتور را در نزدیکی هر دو طرف لپ‌تاپ قرار دهند تا تجربه‌ای با صفحه نمایش گسترده تقریباً بدون درز داشته باشند. علاوه بر این، یک پورت HDMI برای سازگاری گسترده با دستگاه‌های مختلف از جمله لپ‌تاپ، رایانه و کنسول‌های بازی موجود است. ZenScreen MB16QHG با وزن تنها 1.2 کیلوگرم و نمایه بسیار نازک که تنها 7 میلی متر در لبه های آن کاهش می یابد، به راحتی در هر کیسه ای قرار می گیرد و به کاربران این امکان را می دهد که آن را تقریباً در هر جایی ببرند.

فناوری Ultra-Low Blue Light ایسوس انتشار نور آبی مضر بالقوه را کاهش می‌دهد و شامل ویژگی‌های اضافی مانند فیلتر نور آبی و فناوری بدون سوسو می‌شود که برای کسانی که ساعت‌های طولانی را جلوی نمایشگر می‌گذرانند مفید است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا