کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت بیلد، آخرین رویداد بزرگ فناوری بود که بخاطر شیوع ویروس کرونا لغو و بصورت آنلاین برگزار خواهد شد. این غول نرم افزاری قصد داشت از 19 مه تا 21 مه کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود را در سیاتل برگزار کند، اما تصمیم گرفت تا این رویداد را به عنوان “یک رویداد دیجیتالی” تبدیل کند.

سخنگوی مایکروسافت در رابطه با این موضوع بیانیه ای منتشر کرد:

امنیت جامعه، اولویت اصلی ماست. با توجه به توصیه های ایمنی بهداشت برای ایالت واشنگتن، ما به جای یک رویداد حضوری، رویداد سالانه مایکروسافت بیلد خود را به عنوان یک رویداد دیجیتالی برای توسعه دهندگان ارائه خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا اکوسیستم توسعه دهندگان خود را در این قالب مجازی جدید گرد هم آوریم تا بتوانند با هم یاد بگیرند، به هم وصل شوند و کدگذاری کنند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

بیلد یکی از بزرگترین رویدادهای خبری مایکروسافت بوده که درجه اول روی توسعه دهندگان متمرکز است. سازندگان نرم افزار در این رویداد پیش نمایشی از آخرین تغییرات و قابلیت های در ویندوز، آفیس و سایر نرم افزارهای این شرکت آشنا می شوند. در سال جاری، مایکروسافت تصمیم داشت که اطلاعات جدیدی از برنامه صفحه نمایش دوگانه را برای هر دو پلتفرم اندروید و ویندوز ایکس ارائه دهد.

لغو رویداد مایکروسافت، در پی اقدام مشابه گوگل I/O 2020 و سایر مراسمات ورزشی، فرهنگی و موارد دیگر اتقاق افتاد. نیکول وتسمن گفت که انجام این کار یک گام مهم در بهبود بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع تاج ویروس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *