نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن Snapseed پس از دو سال بروزرسانی شد

گوگل به تازگی نخستین بروزرسانی را پس دو سال از عرضه اپلیکیشن Spapseed منتشر کرده است. این اپلیکیشن همواره به عنوان ویرایشگر عکس از محبوبیت گسترده ای برخوردار بوده است.

به طوریکه این اپلیکیشن توانست بیش از 100 میلیون کاربر فعال داشته باشد. چراکه Snapseed یکی از قوی‎ترین برنامه‌های ویرایش عکس در گوشی‌های موبایل است که رنج گسترده‌ای از قابلیت‌ها را در سطح حرفه‌ای به کاربران ارائه می‌کند. برخلاف دیگر برنامه‌های ادیت عکس در موبایل، Snapseed فراتر از فیلترهای ساده و تغییر میزان کنتراست و روشنایی عمل می‌کند.

اکنون این شرکت، پس از دو سال این نرم افزاری را بروزرسانی کرده است. با به‌روزرسانی جدید تعدادی از باگ‌های برنامه رفع شده است و دارک مد در آن بهبود پیدا کرده است. برای افرادی که از مدت‌های قبل در انتظار ویژگی‌های جدید و یک آپدیت اساسی در Snapseed بود، این موضوع کمی ناراحت کننده است، اما در نیمه پر لیوان، نشان می‌دهد که حداقل گوگل آنقدر به برنامه خود متعهد است که تصمیم گرفته، هر چند دیر به دیر، به‌روزرسانی برای آن ارائه کند.

از آنجاییکه گوشی‌های پیکسل گوگل همواره تمرکز ویژه‌ای به بخش عکاسی دارند، وجود یک برنامه ادیت عکس حرفه‌ای مانند اسنپ سید می‌توان کمک بزرگی به کاربران کند. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید اپلیکیشن Snapseed را از گوگل پلی استور دریافت کنید.

منبع
phonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا