فناوری

تعطیلی تمامی فروشگاه های مایکروسافت بدلیل بیماری کرونا

تاکنون شرکت های برزگ برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا، اقدامات ویژه ای را انجام دادند. در همین راستا، مایکروسافت تصمیم به تعطیلی تمامی فروشگاه های خود گرفته است. تا پیش از این اپل نیز تمامی فروشگاه های خود را تا 27 مارس تعطیل کرده بود.

مایکروسافت اعلام کرد تمامی فروشگاه‌های فیزیکی خود در سرتاسر جهان را به‌دلیل تهدیدهای سلامتی موجود براثر همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل می‌کند. تعطیلی فروشگاه‌ها فورا اجرایی خواهد شد و تا اطلاع بعدی ادامه خواهد یافت.

در پیام مایکروسافت خطاب به مشتریان چنین آمده است:

تصمیم گرفته‌ایم تمامی فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت استور را با هدف حفظ ایمنی مشتریان و کارکنان تعطیل کنیم. در این دوره‌ بی‌سابقه، بهترین راه برای خدمت به شما مشتریان، تلاش برای به‌حداقل‌رساندن خطر گسترش ویروس است.

مایکروسافت متعهد شده‌اند در زمان تعطیلی فروشگاه‌ها، دستمزد کارکنان را همچون گذشته پرداخت کنند. همچنین، آنان مرکز پشتیبانی برای مشتریانی راه‌اندازی کرده‌اند که از این تصمیم تأثیر پذیرفته‌اند. در چند ماه اخیر، شیوع جهانی ویروس کرونا تمامی صنایع را تحت‌تأثیر قرار داده و باعث لغو برگزاری بسیاری از رویدادها شده است.

زجمله‌ این رویدادها کنفرانس سالانه‌ بیلد مایکروسافت است که طبق اعلام مایکروسافت، به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. همچنین، رویداد MVP Summit مایکروسافت به‌دلیل نگرانی‌های مشابه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا