صوتی و تصویری

ردمی از تلویزیون هوشمند 98 اینچی با کیفیت 4K HDR معرفی کرد

بدنبال معرفی گوشی ردمی K30 پرو، برند ردمی شیائومی از جدیدترین تلویزیون هوشمند خود با نام Redmi Smart TV Max رونمایی کرده است. این تلویزیون بزرگ جدید از یک پنل 98 اینچی 4K (رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل) با پشتیبانی از HDR و زاویه دید 178 درجه ای بهره می برد.

همچنین این نمایشگر دارای حداکثر حاشیه را داشته و از فناوری جبران حرکت MEMC برخوردار است. علاوه بر این، ردمی اسمارت تی وی مکس مجهز به تراشه 12 نانومتری Amologic 12nm T972 بوده که توسط دو شرکت شیائومی و Amlogic توسعه داده است. این تراشه دارای چهارهسته پردازشی از نوع Cortex-A55 بوده و حداکثر سرعت کلاک 1.9 گیگاهرتزی را ارائه داده که حدود وعده 63 درصد عملکرد بهتر و 55 درصد بهبود مصرف انرژی را داده است.

همچنین این تلویزیون جدید دارای دستیار صوتی هوش مصنوعی PatchWall بوده و امکان کنترل صوتی بلوتوثی از راه دور فراهم شده است. به علاوه، این تلویزیون از فناوری صوتی دالبی + DTS پشتیبانی کرده و دارای اسپیکر 8 واتی است. از دیگر مشخصات این تلویزیون جدید می توان به حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد.

به لحاظ ارتباطی نیز شامل وای فای 802.11ac، بلوتوث 4.3، سه پورت HDMI (یکی ARC)، دو پورت USB و پورت اترنت و درگاه S/PDIF می شود. تلویزیون ردمی Smart TV Max قرار است با قیمت 19999 یوان (حدود 2830 دلار) راهی بازار چین می شود.

منبع
fonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا