صوتی و تصویری

رونمایی توشیبا از تلویزیون مجهز به پلتفرم Fire TV

توشیبا یک تلویزیون هوشمند پرچمدار جدید با Fire TV داخلی را درست به موقع برای تعطیلات عرضه کرده است. مدل LED 4K UHD دارای قابلیت‌های الکسا مشابه تلویزیون‌های Omni خود آمازون است، بنابراین می‌توانید فرمان‌های صوتی را از سراسر اتاق صادر کنید.

توشیبا همچنین ادعا می کند که این اولین تلویزیون Fire TV با Local Dimming است که نسبت کنتراست نمایشگر را با کاهش نور قسمت های تاریک صفحه در صورت نیاز بهبود می بخشد. مدل M550KU دارای طراحی بدون حاشیه، با صفحه نمایش 4K با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این تلویزیون از Dolby Atmos و Dolby Vision پشتیبانی می کند و دارای یک ویژگی نمای زنده است که می تواند فید را از زنگ درب هوشمند یا دوربین های امنیتی سازگار نشان دهد.

برای اینکه بتوانید دستورات صوتی را دریافت و به آنها پاسخ دهید، توشیبا میکروفون هایی را در دستگاه تعبیه کرده که به شما امکان می دهد اپلیکیشن ها را راه اندازی کنید، موسیقی پخش کنید و دستگاه های خانه هوشمند را بدون نیاز به ریموت کنترل، کنترل کنید. زمانی که خط تولید Omni ارائه شد، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه توشیبا در حال طراحی تلویزیون‌هایی با آرایه میکروفون برای الکسا دوردست است و قصد دارد سال آینده آنها را عرضه کند.

مشخص نیست که آیا این مدل یکی از آن‌ها بوده است یا خیر، اما برای اینکه بتوانید آن را دریافت کنید، لازم نیست تا سال 2022 صبر کنید. مدل جدید از اوایل ماه جاری در سه سایز روی بست بای و آمازون در دسترس خواهد بود. شما می توانید نسخه 55 اینچی را با قیمت 800 دلار، 65 اینچی را با قیمت 1000 دلار و نسخه 75 اینچی را با قیمت 1200 دلار خریداری کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا