موبایل و تبلت

سری وان پلاس 7 و 7T آپدیت پایدار اندروید 12 را دریافت کردند

گوگل تقریباً دو ماه پیش اندروید 13 را منتشر کرد و امروز وان پلاس یک به‌روزرسانی بزرگ اندرویدی خود را برای ارسال به وان پلاس 7، 7 پرو، 7T و 7T پرو دارد. اما اندروید 13 نیست، در عوض ما در مورد اندروید 12 صحبت می کنیم، نسخه ای که بیش از یک سال از عمر آن می گذرد.

این شرکت چینی چند هفته پیش تست بتا اندروید 12 را برای چهار گوشی فوق‌الذکر آغاز کرد و اکنون کسانی که بخشی از این فرآیند بودند شروع به دریافت به‌روزرسانی نهایی کرده‌اند. این بدان معناست که افرادی که در گروه بتا نبودند نیز باید در روزها و هفته های آینده آپدیت اندروید 12 را دریافت کنند.

این بیلد دارای برچسب H.28 برای وان پلاس 7 و 7 پرو و F.16 برای وان پلاس 7T و 7T پرو است و با وصله امنیتی آگوست 2022 ارائه می‌شود. نرم‌افزار جدید به‌عنوان OxygenOS 12.1 ارائه می‌شود و نشان‌دهنده یک بازنگری کامل بصری برای این مدل‌ها است. همچنین این بروزرسانی تعداد زیادی چیز جدید از جمله حالت تاریک سه سطحی، گزینه‌های سبک جدید برای Cards in Shelf، موتور باتری هوشمند جدید که از الگوریتم‌هایی استفاده می‌کند را به ارمغان می‌آورد.

به علاوه، نمادهای برنامه جدید، بهینه سازی کلی نمایش متن و رنگ در سراسر سیستم، پشتیبانی از مسدود کردن هرزنامه MMS، و تثبیت کننده نرخ فریم پایان به انتها HyperBoost برای بازی ها هم وجود دارد. Work Life Balance اکنون برای همه کاربران در دسترس است، از جمله جابجایی سریع بین Work و Life با کلید تنظیمات سریع، و همچنین پشتیبانی از تعویض خودکار، بر اساس مکان‌های خاص، شبکه Wi-Fi یا زمان وجود دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا