گوناگون

اپل مشغول طراحی و تولید محافظ صورت برای پزشکان است

تیم کوک مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در ویدیوی جدیدی که در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده، اعلام کرده که اپل بیش از 20 میلیون ماسک و محافظ صورت را برای کمک به تیم پزشکی تولید کرده است. کوک اعلام کرده که این ماسک‌ها و محافظان صورت، با همکاری شرکت‌های عضو زنجیره تأمین محصولات اصلی اپل تولید شده است. اپل در حال همکاری با دولت آمریکا است تا این ماسک‌ها را به تیم پزشکی تحویل دهد.

طبق گفته او، اپل همچنین تلاش گسترده‌ای انجام داده است که در آن طراحان محصول، مهندسین، تیم‌های عملیاتی، بسته‌بندی و تأمین کنندگان اقدام به طراحی و تولید شیلد محافظ صورت و ارسال آنها برای کادر درمانی کرده است. کوک در ویدئو اعلام کرده است که اولین محموله محافظ‌های صورت تولید شده توسط اپل، هفته گذشته برای بیمارستان‌های Kaiser در Santa Clara Valley ارسال شد و بازخوردی که از دکترها دریافت شد، بسیار مثبت بود.

مدیر عامل اجرایی شرکت اپل همچنین اعلام کرده که این محصولات را در چین و آمریکا تولید کرده است و اولویت این شرکت تحویل این ماسک‌ها به تیم پزشکی در آمریکا و ایالت‌های این کشور است. اپل در نظر دارد تا پایان این هفته بیش از یک میلیون شیلد محافظ صورت ارسال کند و بعد از آن هم هر هفته یک میلیون دیگر تولید و ارسال کند. تا امروز آنها تلاش کرده‌اند تا این تجهیزات را در سراسر ایالات متحده توزیع کنند، اما قصد دارند که در آینده نزدیک برنامه خود را توسعه دهند.

طراحی و تولید محافظ صورت از آخرین تلاش های اپل برای مبارزه با کروناست. این ویروس تاکنون بیش از 8 هزار نفر را در آمریکا به کام مرگ کشانده و بالغ بر 300 هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده است. اپل به تازگی اپلیکیشن و وب سایت غربالگری کرونا را هم راه اندازی کرد و 15 میلیون دلار برای مبارزه با این ویروس اهدا کرد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا