سامسونگ هفته گذشته بود که بروزرسانی One UI 2.1 را برای گوشی های سری گلکسی اس 10 ارائه کرد و حالا نوبت به آن رسیده که گلکسی اس 10 لایت این بروزرسانی را دریافت کنند.

بروزرسانی جدید گلکسی اس 10 لایت دارای شماره نرم افزاری G770FXXU2BTD2 بوده و شامل وصله امنیتی اول ماه آپریل 2020 می شود. این بروزرسانی همچنین قابلیت های جدیدی همچون Single Take, Pro Video, Quick Share و Music Share را برای گلکسی اس 10 لایت به ارمغان می آورد.

علاوه بر این، AR Emoji به همراه تشخیص چهره پیشرفت ، قابلیت ویرایش دستی را ارائه می دهد.توجه داشته باشید که وقتی اولین بار نسخه به روز شده AR Emoji را باز کردید، تمام ایموجی های AR قبلی ذخیره شده، حذف می شوند. برنامه گالری همچنین با عملکرد Quick Crop به روز شده و هم اکنون می توانید چندین گروه مختلف آلبوم را در یک گروه ادغام، یا گروه ها و آلبوم های مختلف را در یک گروه ادغام کنید.

علاوه بر این، غول فناوری کره ای صفحه کلید اختصاصی خود را نیز به روز کرده، و اکنون دارای ویژگی های undo/redo متن و ترجمه های چند زبانه است. به روز رسانی One UI 2.1 در حال حاضر در اروپا عرضه شده، اما سایر مناطق به زودی آن را دریافت می کنند. برای دریافت این بروزرسانی کافیست که تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *