اگر می‌خواهید سایت‌های شبکه های اجتماعی را که در دسکتاپ خود بازدید می‌کنید جذاب کنید، افزونه‌های کروم یک گزینه عالی هستند. چه بخواهید رابط کاربری توییتر را به حداقل برسانید، در شبکه های اجتماعی با استفاده از حالت تاریک بگردید، یا بخواهید به سادگی مقداری رنگ به فیس بوک خود اضافه کنید، گزینه هایی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. در این مقاله چهار افزونه کروم برای تم های رسانه های اجتماعی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

1. Minimal Theme for Twitter

اگر تم پیش‌فرض توییتر شما را اذیت می‌کند، Minimal Theme for Twitter افزونه کروم مناسبی برای شماست. با بیش از 20000 کاربر، نمی توان انکار کرد که بسیاری از افراد بی نظمی در تجربه توییتر را ضروری می دانند. افزونه Minimal Theme for Twitter نه تنها به شما این امکان را می دهد که رابط کاربری توییتر را تمیز کنید، بلکه ویژگی های سفارشی سازی نیز در اختیار شما قرار می گیرد. با استفاده از این افزونه، می‌توانید مسیریابی خود را از طریق دکمه‌ها، برچسب‌ها و مرکز کردن کنترل کنید.

همچنین می‌توانید حالت zen را فعال کنید که در آن می‌توانید محتوای نامربوط مانند پیشنهادهایی درباره افرادی که باید دنبال کنید، موضوعاتی که باید دنبال کنید حذف کنید، و می‌توانید تبلیغات هدفمند را کاهش دهید.

2. Dark Theme for TikTok

حالت تاریک معمولاً توسط افرادی که تحت تأثیر فشار چشم، میگرن و افرادی که عموماً به نور حساس هستند، استفاده می شود. هنگامی که در حال مرور اینترنت هستید، فعال کردن حالت تاریک در وب‌سایت‌ها می‌تواند به شما کمک کند از آسیب دیدن چشم خود جلوگیری کنید. اگر کاربر تیک تاک هستید و از سلامت چشم خود آگاه هستید، این افزونه کروم برای شما عالی است.

Dark Theme for TikTok به شما امکان می دهد هنگام مرور وب سایت تیک تاک به حالت تاریک بروید. شما می توانید حالت تاریک را تنها با یک کلیک فعال کنید. شما فقط باید روی نماد افزونه کلیک کنید و تم تیره را برای تیک تاک انتخاب کنید، و صفحه تیک تاک شما به حالت تاریک تغییر می‌کند.

3. Night Mode

در اینجا یک افزونه کروم دیگر برای علاقه مندان به حالت تاریک وجود دارد. شاید قبلاً بدانید که چگونه هنگام استفاده از دستگاه تلفن همراه خود، حالت تاریک را در اینستاگرام فعال کنید. خب، خوشبختانه، این افزونه کروم به شما امکان می دهد همین کار را روی دسکتاپ خود انجام دهید. افزونه Night Mode به شما کمک می‌کند با تنظیم رنگ‌ها و تیره‌تر کردن چشمان خود در هنگام مرور در اینستاگرام، از چشمان خود محافظت کنید.

حالت شب یک طراحی مینیمالیستی ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد با استفاده از نماد برنامه‌های افزودنی در گوشه بالا سمت چپ، به راحتی به حالت تاریک بروید. برای استفاده از این افزونه، باید مطمئن شوید که اجازه دسترسی به سایت را در بخش مجوزهای این افزونه کروم می‌دهید.

4. Color Themes for Facebook

اگر از تم فیس بوک خسته شده اید و می خواهید فیس بوک خود را رنگارنگ تر کنید، این افزونه کروم دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. Color Themes for Facebook افزونه ای است که به شما امکان می دهد فیس بوک خود را با استفاده از طیف وسیعی از طرح های رنگی شخصی سازی کنید.

هنگامی که از تم های رنگی برای فیس بوک استفاده می کنید، انتخاب رنگ برای شما ناامید است زیرا طیف گسترده ای از پیش تنظیم های تم موجود است. شما می توانید با انتخاب دو رنگ، یک رنگ اصلی و یک رنگ فرعی، تم رنگی خود را ایجاد کنید. برای دسترسی به این ویژگی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی افزونه در گوشه سمت راست بالای صفحه فیس بوک خود کلیک کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *