موبایل و تبلت
موضوعات داغ

آنر 30، 30 پرو و 30 پرو پلاس با تراشه کایرین 990 معرفی شدند

برند آنر سرانجام طی رویدادی از جدیدترین پرچمدارانش به نام آنر 30، آنر 30 پرو و آنر 30 پرو پلاس رونمایی کرده است. هر سه مدل گوشی آنر 30 جدید دارای یک طراحی مشابه هستند که شامل یک صفحه نمایش OLED، یک دوربین سلفی حفره دار و یک دوربین مستطیلی در پشت است. همانند وان پلاس 8 که چند روز پیش معرفی شد، آنر 30 نیز به عنوان یک گوشی جمع و جور پرچمدار 5G راهی بازار می شود. همچنین این گوشی 8.1 میلی متر ضخامت و 185 گرم وزن دارد. نسخه پرو نیز 8.38 میلی متر ضخامت و 186 گرم وزن داشته و نسخه پرو پلاس نیز 190 گرم وزن دارد.

دوربین اصلی و سلفی

آنر 30 و 30 پرو در چهار رنگ بنفش، مشکی، سبز و نقره ای عرضه می شود. آنر 30 پرو پلاس فقط دارای سه رنگ مشکی، نقره ای و سبز است. جالب اینجاست که لوگوی Honor تقریباً نیمی از پشتی هر سه مدل را به خود اختصاص داده است. پیکربندی دوربین برزگترین نقطه قوت هر سه مدل سری آنر 30 است به طوریکه نسخه پرو پلاس توانست جایگاه دوم جدول DxOMark را کسب کند. پرو پلاس همان دوربین اصلی P40 پرو را به اشتراک می گذارد و دارای لنز پرسکوپ تله 50 برابری نیز می باشد.

آنر ۳۰ پرو به سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX600 مجهز شده و نسخه پلاس آن از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX700 بهره می‌برد. آنر برای این محصولات خود سنسور اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال ۵۰ برابر و لرزشگیر اپتیکال درنظر گرفته. دوربین این دستگاه زوم اپتیکال ۵ برابری و هیبریدی ۱۰ برابری نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین این گوشی‌های هوشمند قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه هستند.

نسخه معمولی آنر 30 نیز دارای سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی IMX600، اولتراواید 8 مگاپیکسلی، تله فوتو پرسکوپی 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. آنر 30 دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بوده، درحالیکه مدل های پرو و پرو پلاس نیز از دوربین دوگانه سلفی 32 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی بهره می برند.

صفحه نمایش و سخت افزار

آنر 30 دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس است و از نرخ رفرش ریت معمولی 60 هرتزی برخوردار است. آنر 30 پرو و 30 پرو پلاس نیز هر دو مجهز به نمایشگر 6.57 اینچی اولد منحنی با رزولوشن فول اچ دی پلاس هستند. مدل پرو پلاس نیز دارای نرخ رفرش 90 هرتزی و نرخ نمونه گیری لمسی 180 هرتزی است. هر سه مدل همچنین از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برند.

به لحاظ سخت افزاری، آنر 30 مجهز به پردازنده هشت هسته ای کایرین 985 و گرافیک Mali-G76 است. درحالیکه مدل های پرو از تراشه کایرین 990 با پشتیبانی از 5G و گرافیک Mali-G77 بهره می برند. آنر 30 با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی و آنر 30 پرو با 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی و مدل پرو پلاس نیز با 8/12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

هر سه مدل از فناوری دوگانه 5G و NFC پشتیبانی می کند. آنر 30 معمولی از استاندارد وای فای 6 برخوردار بوده، درحالیکه مدل پرو و پرو پلاس نیز دارای وای فای 6 پلاس می باشند. مدل های پرو همچنین با خنک کننده VC همراه هستند تا از اتلاف گرما حتی در ساعات طولانی گیم پلی اطمینان حاصل شود. انواع Pro همچنین دارای بلندگوهای استریو با جلوه های صوتی Histen برای یک تجربه سرگرمی همه جانبه هستند.

هر سه مدل از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی بهره می برند. با این حال، نسخه پرو پلاس نیز پشتیبانی از شارژ بیسیم 27 واتی را به همراه دارد. به لحاظ نرم افزاری نیز هر سه مدل مجهز به رابط کاربری Magic UI 3.1.1 مبتنی بر اندروید 10 هستند.

قیمت و زمان عرضه

آنر ۳۰ پرو در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۵۶۶ دلار و در مدل دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۶۲۳ دلار دارد. آنر ۳۰ پرو پلاس در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۰۸ دلار و در مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۷۸ دلار به فروش می‌رسد. کاربران در چین می‌توانند این گوشی‌های هوشمند را از تاریخ ۲ اردیبهشت خریداری کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا