با انتشار رسمی اندروید 11، شرکت Unisoc مستقر در چین امروز اعلام کرده است که شش نسخه از چیپست های گوشی های هوشمند خود را به منظور پشتیبانی از نسخه تازه منتشر شده اندروید 11، در حال ارتقا است.

تراشه هایی که از اندروید 11 پشتیبانی می کنند شامل Huben T618 ، Huben T610 ، Huben T310 ، SC9863A ، SC9832E و SC7731E هستند. این شرکت می گوید که تولیدکنندگان تجهیزات را با راه حل یک مرحله ای پیش آزمایش شده، پیش گواهی شده و کاملاً سازگار با Android 11 در اختیار شما قرار می دهد.

همراه با این، Unisoc همچنین یک برنامه ارتقای سریع شش در یک را راه اندازی کرده که همانطور که از نامش پیداست، یک بسته ارتقا است که می تواند برای شش سیستم عامل مختلف تلفن هوشمند اتخاذ می کند. این نسخه از اندروید با ویزگی های جدیدی همراه بوده اما بیشتر برای بهبود تجربه کاربر متمرکز شده است و به نظر می رسد که این موضوع در سه زمینه متمرکز شده است: تجربه کاربر، حریم خصوصی و کنترل مجوز.

گوگل شروع به ارائه به روزرسانی جدید تلفن های هوشمند سری Pixel کرده است. سایر تولیدکنندگانی نیز برای انتشار اندروید 11 به گوگل پیوسته اند، از شامل شیائومی، اوپو، وان پلاس و ریلمی می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *