امروز مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز 10 مه 2020 را به روزرسانی می کند. در حالی که بروزرسانی تا ماه آینده به طور خودکار به دستگاه ها منتقل نمی شود، آزمایش کنندگان ویندوز 10 می توانند امروز با استفاده از حلقه Release Preview، نسخه اولیه را دریافت کنند تا ساخت نهایی را بدست آورند. همانند به روزرسانی قبلی نوامبر 2019، این بروزرسانی جدید نسخه به نسبت کوچکی بوده و شامل برخی از پیشرفت های کورتانا و جستجوی ویندوز است.

اکنون دستیار صوتی کورتانا را می توان از نوار وظیفه ویندوز 10 باز کرد و امکان انتخاب بین تایپ یا صحبت با دستیار برای کاربران میسر است. همچنین مایکروسافت با این بروزرسانی از جمله هوا، اخبار، تاریخ امروز و فیلم های جدید، جستجوهای سریع را به صفحه خانگی رابط کاربری جستجو اضافه کرده است.

از میان مهم‌ترین ویژگی‌های جدید بروزرسانی May 2020 Update، می‌توان به قابلیت «Restore this PC from the cloud» اشاره کرد که همانطور که از نامش هم پیداست به کاربران کمک می‌کند از طریق سرویس‌های ابری مایکروسافت، مشکلات دستگاه و سیستم عامل ویندوز 10 را برطرف کنند. سیستم جدید برای دریافت و نصب بروزرسانی‌ها، برنامه Task Manager قدرتمندتر با قابلیت نمایش دمای هسته گرافیکی، ارتقا دستیار هوشمند کورتانا، بهبود قابلیت جستجو در سطح سیستم عامل و همچنین سیستم کنترلی بهتر بر روی شبکه، از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نسخه جدید از ویندوز 10 است.

اگر هم اکنون عضو یکی از حلقه‌های سریع یا Release Preview از برنامه Windows insiders هستید می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings، سپس Update & Security، سپس Windows Update و در نهایت check for updates، سیستم خود را به دریافت این نسخه آزمایشی از بروزرسانی May 2020 Update وادار کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *