مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که فیسبوک تا ژوئن 2021 هرگونه رویداد حضوری بزرگ با بیش از 50 نفر را لغو خواهد کرد. این اتفاق شامل دو کنفرانس توسعه دهندگان F8 و Oculus Connect در سال جاری است. به گفته فیسبوک برخی از رویدادها به صورت آنلاین برگزار می شوند اما هنوز اطلاعات خاصی در خصوص آن منتشر نشده است.

همچنین زاکربرگ اعلام کرد سیاست عدم پروازهای کاری حداقل تا پایان ژوئن 2020 پابرجاست و بخش اعظم کارمندان آن حداقل تا پایان ماه می به دور کاری ادامه می دهند. فیسبوک قبلاً کنفرانس توسعه دهندگان امسال موسوم به F8 را که برای ۵ و ۶ ماه مه برنامه ریزی شده بود، لغو کرده بود. اعلامیه امروز بدان معنی است که F8 در سال آینده نیز (حداقل به صورت حضوری) برگزار نخواهد شد.

به نظر می‌رسد که رویداد Oculus Connect نیز که به طور معمول در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، لغو خواهد شد و متعاقبا رویداد GDC 2020 که فیسبوک گفته است در آن شرکت نخواهد کرد، لغو خواهد شد. زاکربرگ در یک پیام نوشت: وقتی جامعه سرانجام دوباره شروع به فعالیت کند، باید به آرامی شروع کند تا اطمینان حاصل شود که افرادی که به کار برمی‌گردند، می‌توانند با خیال راحت کار خود را انجام دهند و ما در فیسبوک، احتمال شیوع بیماری در آینده را به حداقل می‌رسانیم.

او ادامه داد که توصیه کارشناسان بهداشتی این است که مردم به صورت انبوه در کنار هم حضور نداشته باشند. اگرچه تا ژوئن 2021 بیش از یک سال باقی‌مانده است اما هنوز زمان پایان روند ابتلا به بیماری و درمان ویروس کرونا هیچ اطلاعاتی وجود نداردو البته این اقدام فیسبوک می‌تواند سایر شرکت‌های تکنولوژی را مجاب کند تا رویدادهای خود را برای مدت طولانی به تعویق بیاندازند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *