اکنون بیش از هر زمان دیگری، همه ما می خواهیم وقتی شلوغ نباشد به فروشگاه های مواد غذایی و سایر مشاغل ضروری برویم. با چند کلیک، گوگل مپس می تواند به شما بگوید که الان یک فروشگاه، رستوران، پارک یا سایر مکان ها چقدر مشغول است.

کاربران همچنین قادر خواهند بود تا این اطلاعات را در وب سایت گوگل مپس یا نسخه اندروید و آی او اس پیدا کنند. برای اینکار کافیست با زدن نام فروشگاه، رستوران، اداره و یا مکان دیگر را جستجو کنید. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد آن، بر روی نام مکان کلیک کرده یا روی آن ضربه بزنید. نمودار Popular times را در صفحه را جستجو کنید. به دنبال گزینه Live بگردید تا آمار به روز به شما ارائه شود.

همچنین می‌توانید بر روی نام روزهای هفته کلیک کنید و یک روز دیگر از هفته را انتخاب کنید. این اطلاعات برای همه مکان‌ها در دسترس نیست. به طور مثال برخی از مکان‌هایی که “بازدید کافی ندارند” در دسترس نیستند.

این ویژگی از موقعیت مکانی افرادی که از گوگل استفاده می‌کنند؛ می‌توانند تاریخچه موقعیت مکانی را ثبت نماید. با استفاده از این داده‌ها، گوگل تخمین می‌زند که در حال حاضر چند نفر در یک مکان خاص مشغول خرید و یا وقت گذرانی است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *