ویروس کرونا بدون وقفه در حال فراگیرتر شدن و قربانی گرفتن در سرتاسر دنیا است. از همین رو مایکروسافت تصمیم گرفته تا دسترسی کاربران را به اخبار، آمار و نقشه نقاط آلوده به ویروس کرونا آسان‌تر کند. این شرکت در اقدامی قابلیت جدیدی به جستجوی ویندوز 10 قرار داده که کاربران به کمک آن می توانند سریع تر از به اخبار و آمار مربوط به ویروس کرونا دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت دو لینک جدید به کنسول جستجوی خود اضافه کرده که به سرویس‌های مربوط به کرونای Bing و MSN ختم می‌شوند. نخستین لینک امکان مشاهده نقشه تعاملی آمار مربوط به مبتلایان، بهبودیافتگان و فوت‌شدگان هر منطقه را نشان می‌دهد که در تصویر زیر نیز قابل مشاهده است.

گزینه Headlines نیز شما را به صفحه اخبار MSN و تیترهای مهم در رابطه با ویروس کرونا هدایت می‌کند. این تغییر از سمت سرورهای مایکروسافت انجام شده و برای مشاهده آن نیازی به انجام بروزرسانی نیست. کاربران دارای ویندوز بروز شده در تاریخ اکتبر 2019 یا جدید می‌توانند بدون نیاز به بروزرسانی از این ویژگی جدید استفاده کنند.

اگر با اخبار کرونا محاصره شده‌اید و تمایلی به پیگیری اخبار و آمار مربوط به ویروس Covid=19 ندارید، می‌توانید با فشردن گزینه X، کنسول جستجو را به حالت سابق بازگردانید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *