لاجیتک به تازگی از نسخه بهبودیافته ماوس گیمینگ G203 Lightsync با نورپردازی RGB رونمایی کرده است. این ماوس کلاسیک دارای طراحی شش دکمه بوده و دقت سنسور آن تا 8000DPI است.

مدل جدید G203 Lightsync از نرخ نمونه برداری 1000 هرتزی برخوردار بوده و دارای نورپردازی RGB بوده که می توان با استفاده از نرم افزار اختصاصی لاجیتک جی هG HUB شخصی سازی کرد. این تقریباً کپی کربنی از موس موجود G203 Prodigy Logitech است، به جز اینکه دارای پیشرفت های ظریف RGB است. نورپردازی G203 LIGHTSYNC RGB شامل یک پالت حداکثر 16.8 میلیون رنگ و میزان روشنایی متفاوت است که این امکان را برای نمایش اثر نورپردازی موج رنگ “رنگین کمان” فراهم می کند.

از سوی دیگر، شش دکمه قابل تنظیم بوده و می توان با استفاده G HUB درجه سنسور گیمینگ را مطابق با تنظیمات مورد نظر کالیبره کنید. البته امکان تنظیم 5 دکمه موجود است. ماوس گیمینگ جدید با حداکثر 1000 گزارش در هر ثانیه – هشت برابر سریعتر از ماوس های معمولی – ارتباط برقرار می کند، به طوری که با حرکت یا کلیک ماوس، پاسخ روی صفحه تقریباً لحظه ای است. ماوس گیمینگ لاجیتک G203 Lightsync قرار است با قیمت 40 دلار در رنگ های مشکی و سفید در دسترس مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *