لپ تاپ
موضوعات داغ

هواوی از تبلت میت پد 10.4 با پشتیبانی از M-Pencil معرفی کرد

روز گذشته هواوی ضمن برگزاری یک رویداد آنلاین از گوشی‌های جدید سری نوا 7 همراه با مدل جدید تبلت میت‌پد رونمایی کرد. این محصول اساسا ورژن ضعیف‌تر تبلت میت‌پد پرو محسوب می‌شود؛ محصولی که طی ماه نوامبر گذشته در چین معرفی شد. هواوی میت پد جدید مجهز به صفحه نمایش 10.4 اینچی با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل است. قدرت پردازشی این دستگاه توسط پردازنده کایرین 810 تامین شده و دارای باتری 7250 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارز سریع 18 واتی و پورت USB-C است.

سایر سخت‌افزارهای شاخص تبلت میت‌پد شامل 2 دوربین 8 مگاپیکسلی است که نمونه پشتی دستگاه مجهز به قابلیت فوکوس خودکار خواهد بود؛ در حالی‌که دوربین سلفی دارای فوکوس ثابت است. تمامی این امکانات درون یک بدنه فلزی با ابعاد 245.2 در 154.96 در 7.35 میلی‌متر گنجانده شده‌اند. همچنین وزن دستگاه معادل 450 گرم است.

بخش عمده‌ای از محتوای منتشر شده طی رویداد مطبوعاتی بر قابلیت استفاده از تبلت به‌عنوان یک ابزار آموزشی تمرکز نموده است. هواوی با تدارک یک مرکز آموزشی، ارایه منابع یادگیری جامع و به‌کارگیری رابط کاربری تخصصی خود موسوم به Focus UI بر این واقعیت صحه گذاشته است.

همچنین این تبلت مجهز به یک حالت اختصاصی جهت مطالعه است که نه تنها شدت نور آبی را کاهش داده و تجربه‌ای مشابه یک کاغذ الکترونیکی تک رنگ را شبیه‌سازی می‌کند؛ بلکه بر فاصله و وضعیت چشمان کاربر نیز نظارت خواهد کرد. همچنین رابط کاربری EMUI مورد استفاده در میت‌پد از قابلیت چندپنجره‌ای و یکپارچه‌سازی آن‌ها با سایر دستگاه‌های سازگار و مجهز به ورژن جدید رابط کاربری EMUI 10.1 پشتیبانی می‌کند. همچنین این برنامه فاقد هرگونه سرویس گوگلی است. نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که میت‌پد از ابزارجانبی استایلوس هواوی موسوم به M-Pencil پشتیبانی خواهد کرد.

میت‌پد هواوی در 3 پیکره‌بندی مختلف شامل 2 ورژن وای‌فای با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک نسخه LTE با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی است. این 3 مدل به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 1899 یوان (270 دلار)، 2199 یوان (310 دلار) و 2499 یوان (350 دلار) عرضه می‌شوند. این محصول با مدل‌های رنگی مشکی و سفید در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا