هواوی به تازگی نسل دوم اسپیکر هوشمند AI Speaker 2 را رونمایی کرده که قرار است جانشین نسخه قبلی اکتبر 2018 باشد. مدل جدید از طراحی جدید و دارای نسخه قابل حمل نیز به لطف باتری داخلی است. بهترین بخش این است که همان مدل قبلی 399 یوان (56 دلار) هزینه دارد.

همانند مدل قبلی خود، AI speaker 2 توسط دستیار مجازی این شرکت به نام Xiaoyi پشتیبانی می شود. این یکی با دستیار صوتی تازه معرفی شده Celia در EMUI 10.1 متفاوت است. اسپیکر جدید برخلاف نسل قبلی که با همکاری Dynaudio ساخته شد، از فناوری Huawei Sound بهره می برد. با این حال، اسپیکر اصلی 10 واتی آن از همان 2.25 اینچ ساخته شده NdFeB است. همچنین دارای دو واحد باس است که آن را به یک سیستم بلندگو 1.2 تبدیل می کند، اما از کانال 5.1 پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، دارای چهار کلید لمسی خازنی دارد که به منظور کم و زیاد کردن صدا، قطع و عملکرد چند منظوره است. این اسپیکر برای اتصال از WiFi 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث 4.2 و NFC استفاده می کند. همچنین دارای چهار میکروفون برای ضبط صدا است.

این اسپیکر هوشمند همچنین از پردازنده چهارهسته ای نامعلوم با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی برخوردار است. همچنین این اسپیکر 156 در 110 میلی ابعاد داشته و وزن آن در نسخه غیرباتری 580 گرم و با باتری داخلی 3900 میلی آمپر ساعتی 580 گرم وزن دارد. مدل باتری دار آن قادر است تا 5 ساعت شارژ نگه دارد. از نظر ظاهری ، اسپیکر برای نشانه‌های مختلف دارای حلقه LED است و در دو گزینه رنگ یعنی مشکی و سفید موجود خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *