موبایل و تبلت

تبلت هایسنس Q5 با نمایشگر E-link و اندروید 10 معرفی شد

شرکت هایسنس به تازگی از تبلت جدید کتابخوان با نام Hisense Q5 رونمایی کرده که دارای نمایشگر E-lik و سیستم عامل اندروید 10 است. تبلت  Hisense Q5 از یک نمایشگر E-lik یا جوهر الکترونیکی استفاده می کند که نه تنها روی چشم ها راحت نیست بلکه در مصرف باتری نیز بسیار بهینه است.

تبلت جدید هایسنس Q5 از صفحه نمایش 10.5 اینچی مونوکروم RLCD با نسبت ابعاد 16 به 9 و رزولوشن اچ دی بهره می برد. گفته می شود که این فناوری نمایشگر مبتنی بر انعکاس نور طبیعی است و هیچ گونه مضراتی از نور آبی را پیش بینی نمی کند. قدرت پردازشی این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای UNISOC Tiger T610 تامین می شود و در کنار آن 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

در پشت تبلت یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و در جلوی آن دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.4 تعبیه شده است. این تبلت همچنین از اسلات های دو سیم کارت و شکاف microSD بهره می برد. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری بزرگ 5050 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ ساده 5V/2A پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این تبلت می توان به پورت HDMI و میکرو یو اس بی و پشتیبانی از 4G اشاره کرد. همانطور که در ابتدا اشاره شد، این تبلت با سیستم عامل اندروید 10 عرضه شده و قیمت آن حدود 324 دلار می باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا