موبایل و تبلت

ال جی اطلاعاتی تازه از گوشی VELVET را منتشر کرد

همانطور که می دانید، در تاریخ 7 ماه مه 2020، قرار است جدیدترین گوشی میان رده ال جی VELVET طی رویدادی آنلاین، معرفی شود. در همین راستا، این شرکت اطلاعاتی جدیدی از مشخصات گوشی VELVET را فاش کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازنده، این گوشی نمایشگر 6.8 اینچی اولد سینما فول ویژن با رزولوشون فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 20 به 9 خواهد بود. در بریدگی بالای نمایشگر دوربین سلفی 16 مگاپیسکلی حضور داشته و به پردازنده اسنپدراگون 765G، حافظه رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایتی حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

گفته می شود که دوربین اصلی گوشی شامل سه سه سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق خواهد بود. این گوشی همچنین دارای ویژگی Voice Out Focus بوده که امکان حذف صدای ناخواسته در هنگام ضبط ویدیو را فراهم می کند. عملکرد ضبط ASMR (استقلال حسگر نصفه حسگر) می تواند حساسیت دو میکروفون با کارایی بالا را برای ضبط صدا به وضوح به حداکثر برساند.

سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی جای گرفته و از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. این دستگاه دارای بلندگوهای استریو و صدای هوش مصنوعی بوده که به طور خودکار محتوای مورد نظر را تجزیه و تحلیل کرده و کیفیت صوتی بهینه را ارائه می دهد. این تلفن همچنین از LG Dual Screen و Stylus Pen پشتیبانی می کند که به طور جداگانه فروخته می شوند.

منبع
fonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا