سخت افزار
موضوعات داغ

اچ‌پی از دسکتاپ‌های Omen 25L و 30L و مانتیور OMEN 27i رونمایی کرد

اچ پی امروز از دسکتاپ های جدید گیمینگ سری Omen تحت عناوین Omen 25L و Omen 30L رونمایی کرد که با مشخصات پیشرفته و طراحی جدید و تمیز همراه است. هر دو مدل در کانفیگ‌های مختلف و با جدیدترین نسل از پردازنده‌های اینتل و AMD و گرافیک‌های انویدیا و رادئون در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

اچ پی گزینه های مختلفی را برای پیکربندی سیستم دسکتاپ این دو مدل فراهم کرده است. کاربران می توانند از پردازنده اینتل Core i9-10900K یا AMD Ryzen 9 3900 استفاده کنند. بخش گرافیک، نیز می توانید کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2080 Ti یا AMD Radeon RX 5700 XT را تهیه کنید. همچنین این دسکتاپ های دارای حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم  HyperX FURY DDR4-3200MHz XMP و یک حافظه SSD وسترین دیجیتال بلک با ظرفیت 2 ترابایت و سرعت خواندن و نوشتن 3430MBps/3000MBps و منبع تغذیه کولرمستر است.

اما اصلی‌ترین تفاوت موجود در میان دو کامپیوتر گیمینگ جدید HP اندازه آنهاست. برتری مدل بزرگتر یعنی Omen 30L در سیستم خنک‌کننده بهتر این دستگاه می‌باشد. این کامپیوتر از یک فن 120 میلی‌متری بیشتر در قسمت جلو برخوردار است و همچنین در بخش خروجی هوا یک فن 92 میلی‌متری دیگر نیز برای این مدل تعبیه شده است. در مقابل، Omen 25L فاقد فن در بخش جلویی برای ورود هوا است. ضمن اینکه هر دو مدل قابلیت پشتیبانی از کولرهای پردازنده بادی یا آبی را دارند.

علاوه بر این، اندازه پایه‌های تعبیه شده برای سری جدید کامپیوترهای دسکتاپ Omen کمپانی اچ پی 15 میلی‌متر است که باعث می‌شود جریان ورودی هوا از پائین دستگاه به مراتب بیشتر از Omen Obelisk باشد که ارتفاع پایه آن تنها 4 میلی‌متر بود. کارت گرافیک دستگاه نیز بر روی مادربرد به یک اسلات بالاتر انتقال پیدا کرده است. از لحاظ دیگر قسمت‌های ظاهری، سری جدید شباهت زیادی به Omen Obelisk دارد. دکمه‌ای در عقب کیس برای جداسازی پنل‌های طرفین تعبیه شده تا در صورت نیاز، کاربران قطعه‌ای از دستگاه را تعویض کنند.

در قسمت جلوی کیس دیگر خبری از لوگوی Vodoo نیست و فقط یک لوگوی الماس در این قسمت نقش بسته است. برای این کامپیوترها، حداکثر شش منطقه نورپردازی RGB نیز در نظر گرفته شده که بسته به نوع کانفیگ دستگاه متفاوت می‌باشد. قیمت پایه Omen 25L برابر با 899.99 دلار و 30L معادل 1199.99 دلار اعلام شده است.

اما این همه ماجرا نیست، چراکه این شرکت از یک مانیتور گیمینگ جدید با نام OMEN 27i رونمایی کرده است. این مانیتور دارای پنل 27 اینچی از نوع Nano IPS، با رزولوشن QHD و پوشش 98 درصد از طیف رنگ DCI-P3 است. همچنین این مانتیور از مشخصاتی همچون نرخ رفرش 160 هرتزی، روشنایی 350 نیت و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای بهره می برد. این مانیتور قرار است از 22 ماه می با قیمت 499.99 دلار راهی بازار شود.

منبع
neowintheverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا