هواوی امروز از ایربادز FreeBuds 3i برای بازارهای اروپایی رونمایی کرد. این ایربادز بلوتوثی دارای قابلیت نویز کنسلینگ است. ایربادز فری بادز 3i مجهز به سه میکرفون است که دو میکروفون در نمای بیرونی و یک میکروفون در نمای ظاهری قرار گرفته اند.

عملکرد این میکروفون ها به این صورت است که اولی صدای شما را دریافت می کند، دومی صدای شما را برای افزایش کیفیت تماس در گوش شما دریافت می کند. از این نظر، آنها شبیه به گلکسی بادز پلاس سامسونگ هستند. با این حال محصول جدید هواوی ارزان تر از بادز سامسونگ بوده و قابلیت نویز کنسلینگ آن حداکثر تا 32 دسیبل فعال می کند.

باتری بکاررفته در این ایربادز، تا 3.5 ساعت هنگام پخش موسیقی و 2.5 ساعت هنگام تماس شارژ نگه می دارد. در صورت استفاده از کیس این میزان برای پخش موسیقی و هنگام تماس به ترتیب 14.5 ساعت و 10.5 ساعت افزایش خواهد داشت. همچنین فرآیند شارژ کردن این ایربادز به طور کامل 115 دقیقه به طول می انجامد. همچنین این ایربادز مجهز به کنترل لمسی است، به طوریکه با یک بار لمس طولانی ANC فعال و غیرفعال می شود، دایل کلیک موزیک را پخش/مکس و تماس را جواب/پایان می دهد.

شما 4 سایز مختلف سیلیکونی و درایورهای داینامیک 10 میلی متری روی ایربادز جدید هواوی مشاهده خواهید کرد. این ایربدز همچنین از استاندارد IPX4 برخوردار است. فری بادز 3i هواوی قرار است با قیمت 89.99 پوند در انگلیس به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *