گجت و پوشیدنی

سونی از ایربادز WF-SP800N TWS رونمایی کرد

سونی روز گذشته از جدیدترین ایربادز خود به نام WF-SP800N رونمایی کرد. این ایرباد با بهره مندی از قابلیت حذف نویز فعال، گواهی IP55 و شارژدهی مناسب، عرضه می شود. ایرباد WF-SP800N سونی جزو سری Extra Base بوده و از طراحی تو گوشی و نگهدارنده دور گوشی قابل تنظیم برخوردار است. ایربادها کمی سنگین بوده و هر کدام از آن ها ۹.۵ گرم وزن دارند. روی هر کدام از ایربادها دکمه های لمسی و همچنین کنترل صدای تطبیقی با پروفایل های مختلف برای پیاده روی، دویدن و حالت های مختلف سفر کردن قرار گرفته اند.

این ایربادها از استانداردهای محافظتی IP55 پشتیبانی می‌کنند و به این ترتیب می‌توان گفت از استحکام بالایی در برابر خطرات محیطی بهره می‌برند. از سوی دیگر به لطف این استاندارد کاربران می‌توانند با خیال راحت از آن‌ها در مکان‌های گوناگونی نظیر سالن‌های ورزشی استفاده کنند.

دیگر ویژگی مهم این ایرباد بی‌سیم، قابلیت حذف نویز است که سبب می‌شود کاربران بتوانند حتی در محیط‌های شلوغ نظیر خیابان نیز با تمرکز کامل از آن‌ها استفاده کنند. سونی اعلام کرده است که طول عمر عالی باتری از دیگر ویژگی‌های مهم این ایربادهای جدید است. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت، ایربادهای WF-SP800N می‌توانند با هربار شارژ چیزی در حدود 9 ساعت کاربران خود را همراهی کنند.

[aparat id=’k6glz’]

با استفاده از کیس شارژ طول عمر باتری بسته به فعال یا غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز بین ۹ تا ۱۳ ساعت دیگر افزایش می‌یابد. به گفته سونی با شارژ این محصول به مدت ۱۰ دقیقه می توان تا یک ساعت از آن استفاده کرد ولی متأسفانه خبری از شارژ بیسیم نیست. کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن Headphones Connect در کیفیت صدای خروجی تغییراتی ایجاد کند. ایرباد WF-SP800N از طریق بلوتوث 5 با گوشی جفت شده و با اندروید و iOS سازگار است. ایرباد WF-SP800N سونی در رنگ های مشکی، سفید، آبی و نارنجی هم اکنون از سایت رسمی سونی با قیمت ۲۰۰ دلار قابل خریداری است. انتظار می‌رود عرضه جهانی این ایربادها از اواخر ماه جاری میلادی آغاز شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا