نرم افزار و اینترنت

امکان نمایش واقعیت افزوده آنوتومی بدن و نیل آرمسترانگ در جستجوی گوگل فراهم شد

سال گذشته، گوگل یک ویژگی قابلیت افزوده را در موتورجستجوی خود راه اندازی کرد که به کاربران امکان نمایش حیوانات مجازی در دنیای واقعی را می دهد. اکنون گوگل، امکانات بیشتری را به این قابلیت افزوده که می توانید به طور مستقیم از صفحه نتایج جستجوی در موبایل، اشکال سه بعدی نظیر آناتومی بدن و مدل های لباس فضانوردی نیل آرمسترانگ را مشاهده کنید.

این غول فناوری با تیم پلتفرم نرم افزاری تعاملی سه بعدی BioDigital همکاری کرده تا راهی برای نمایش 11 بخش سیستم بدن را در فضای واقعی ارائه دهد. در این نمونه از آناتومی بدن، به شما نشان می دهد که قلب انسان چگونه خون را پمپاژ می کند یا چگونه استخوان های شما به هم وصل می شوند.

برای مشاهده آن، کافیست که سیستم بدنی مورد نظر خود را نظیر say, the circulatory system جستجو کرده و در پایین صفحه مدل سه بعدی را پیدا کنید و بر روی دکمه View in 3D کلیک کنید. گوگل همچنین برای ایجاد مختلف مدل های سه بعدی سلولی های حیوانی، گیاهی و باکتری از مدل های شرکت Visible Body استفاده کرده است. شما قادر خواهید بود تا اندامک سلول ها را بزرگنمایی کنید، در صورتیکه در حال مطالعه برای یک آزمون هستید یا اگر فقط کنجکاو هستید، آشنایی با آنها را آسان تر می کند.

علاوه بر این، شما می توانید خانه خود را به یک موزه مجازی تبدیل کنید. برای دستیبابی به مدل سه بعدی لباس فضانوردی یا فضاپیمای آپولو 11 کافیست که عبارت Neil Armstrong را جستجو کنید. اگر ترجیح می دهید نگاهی به برخی از قدیمی ترین نقاشی های غار شناخته شده بیندازید، فقط به جستجوی Chauvet Cave بپردازید. در نهایت، گوگل قابلیت ضبط ویدیوهای واقعیت افزوده را برای کاربران فراهم کرده است که باعث می شود آنها را با دیگران و آشنایان به اشتراک بگذارید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا