موبایل و تبلت

ویوو G1 5G معرفی شد: نسخه سفارشی ویوو S6 برای مشتریان تجاری

ویوو به تازگی از یک نسخه سفارشی گوشی S6 5G برای کاربران تجاری با نام Vivo G1 5G Enterprise Edition رونمایی کرده است. تنها تفاوت بین این دو دستگاه، گنجاندن NFC و همچنین مشخصات دوگانه برای کار و مصارف شخصی است.

برخلاف مدل استاندارد S6 5G، گوشی جدید G1 5G تنها در یک رنگ مشکی عرضه می شود. این گوشی به پردازنده سامسونگ اگزینوس 980 با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 مجهز شده است. صفحه نمایش 6.44 اینچی این گوشی از نوع امولد HDR10 بوده و دارای رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است. همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در بریدگی بالا نمایشگر تعبیه شده است.

دوربین چهارگانه اصلی این گوشی شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی، تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. خوشبختانه علاوه بر دوربین اصلی، دوربین سلفی نیز قادر به فیلم‌ برداری 4K است. هر دو دوربین از تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر دوگانه پشتیبانی کرده و به همین دلیل تاثیرات ناشی از لرزش دست حین فیلم برداری 4K با آن‌ها پایین است.

 به عنوان ویژگی‌های گوشی در بخش اتصالات باید به پشتیبانی از جی پی اس، بلوتوث ۵.۰، وای فای دوآل باند و ان اف سی اشاره کرد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و رابط کاربری Funtouch OS 10 مبتنی بر اندروید 10 اشاره کرد.

از آنجاکه گوشی ویوو جی وان برای کارمندان سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های دولتی در نظر گرفته شده، اصلی‌ترین تفاوت آن با گوشی های هوشمند اندرویدی متداول، قابلیت تبدیل شدن به دو سیستم مجزا است. می‌توان گوشی Vivo G1 را به دو سیستم ایزوله کاملا مجزا از یکدیگر تقسیم کرد. یک بخش برای کاربردهای شخصی بوده و قسمتی دیگر، مخصوص امور کاری است. در هر بخش برنامه‌هایی جداگانه نصب کرده و به شکلی متفاوت سیستم عامل را تنظیم کنید. فایل‌های ذخیره شده در هر سیستم، در دیگری قابل دسترسی و استفاده نیست. این گوشی قرار است با قیمت 494 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا