موبایل و تبلت

تکنو از گوشی میان رده Pova 6 Pro رونمایی کرد

تکنو Pova 6 Pro به طور رسمی معرفی شد و از برنامه بازی قبلی خود پیروی می کند؛ این یک گوشی متمایل به گیمینگ با طراحی جالب و مجموعه ای چشمگیر از مشخصات نسبت به قیمت آن است.

این گوشی مجهز به تراشه 6 نانومتری دایمنسیتی 6080 بوده که با 8 یا 12 گیگابایت رم ترکیب شده است. در قاب جلویی، صفحه نمایش 6.78 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز حضور دارد. برای تامین انرژی هم یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 70 واتی و پشتیبانی از شارژ معکوس 10 وات در نظر گرفته شده است.

Pova 6 Pro چه در Meteorite Grey و چه Comet Green، دارای طراحی نیمه شفافی است که تکنو آن را Dynamic-Tech Design می نامد. یک بافت دقیق لیتوگرافی زیر پشت شفاف گوشی و یک سری LED به نام Dynamic-Light Effect وجود دارد. در پشت Pova 6 Pro سه دوربین حضور داشته که واقعاً تنها یک دوربین دارد که به طور معناداری یک واحد 108 مگاپیکسلی را ارائه می دهد که به عنوان زوم 3 برابری (و تا 10 برابر زوم دیجیتال) عمل می کند.

دیگر واحدهای یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین هوش مصنوعی هستند. در جلو، یک سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد که دارای فلاش LED دو رنگ مخصوص به خود است. Tecno Pova 6 Pro با یک شارژر 70 واتی، کابل USB، یک کیس و یک ابزار خروج سیم کارت عرضه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا