موبایل و تبلت

فیسبوک انتشار جهانی بازطراحی وبسایت خود را آغاز کرد

پس از بهتر شدن یک سال، فیس بوک سرانجام انتشار بازطراحی نسخه تحت وب خود را برای تمام کاربران جهان آغاز کرده است. این شرکت امروز اعلام کرد که قصد دارد تکمیل دوره کامل شدن را طی “چند هفته آینده” انجام دهد، همچنین عبارت “The New Facebook” به طور پیش فرض برای همه کسانی است که از نسخه دسکتاپ این پلتفرم استفاده می کنند.

مدتی طول کشید تا نسخه جدید وب سایت برای همه ارائه شود. پس از آنکه مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت از طراحی مجدد سایت در F8 2019 معرفی کرد، فیس بوک ابتدا اکتبر سال گذشته آزمایش آن را با کاربران خارج از شرکت آغاز کرد. سپس، ابتدای سال جاری میلادی برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس قرار گرفت.

یکی از قابلیت های جدید در این نسخه آوردن حالت تیره یا Dark Mode به رابط کاربری تحت وب است. نکته اصلی این که فیس بوک ناوبری را به طور قابل توجهی ساده کرده که دسترسی آسان به خانه، ساعت، وب سایت، گروه ها و صفحات بازی وب سایت را فراهم می کند. فیس بوک ادعا می کند که صفحه اصلی سریعتر بارگزاری می شود و انتقال بین صفحات هموارتر خواهد شد. نکته دیگر این است که طراحی جدید وب سایت در حال حاضر مقیاس بهتری در اندازه های مختلف پنجره نمایشگر ارائه می دهد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا