سامسونگ هنوز هم از ساعت های هوشمند گلکسی (Gear S3 (2016 و (Gear Sport (2017 پشتیبانی می کند. این دو ساعت قدیمی اکنون بروزرسانی نرم افزاری جدیدی را دریافت کردند که با برخی بهبودها سیستمی و ویژگی های جدید همراه هستند.

بروزرسانی جدید دستیار صوتی بیکسبی را برای ساعت ها به ارمغان می آورد، به طوریکه حالا می توانید از آن سوال کنید یا اینکه فراخوانی یک کار بخصوصی را انجام دهد (مثلا شروع یک تمرین یا کنترل اسپاتیفای). این ساعت های در ابتدا با S Voice به بازار عرضه شدند، اما سامسونگ در تاریخ 1 ژوئن آن را حذف کرد، بنابراین این بروزرسانی به زودی بدست کاربران این ساعت ها می رسد.

تغییرات دیگر شامل نمایش آیکون های هوم اسکرین برای اجرا اپلیکیشن ها پس زمینه است. از سوی دیگر خوانایی نمایشگر همیشه روشن در حالت صرفه جویی باتری و هنگام شارژ شدن ساعت، بهبود یافته است. برنامه های تایمر و کرونومتر نیز به لهستانی رابط کاربری نیز رسیده اند. سرانجام ، ایموجی های جدید اضافه شده اند و ساعت ها در تشخیص حالت خواب بهتر شده اند.

گفتنی است که شناسه نرم افزاری R76*XXU2FTD4 برای ساعت گلکسی Gear S3 Classic و frontier بوده و شناسه R600XXU1CTD3 نیز برای ساعت گیر اکتیو می باشد. این بروزرسانی هم اکنون برای کاربران آمریکایی و کره جنوبی در دسترس قرار گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *