گجت و پوشیدنی

فروش هدست اپل ویژن پرو آغاز شد

هدست اپل ویژن پرو با پایان کمپین پیش‌سفارش بالاخره در دسترس قرار گرفت. این هدست در سه نسخه ذخیره سازی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت عرضه می شود. قیمت پایه 3499 دلار تعیین شده، درحالیکه طعم های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی به ترتیب با قیمت های 3699 و 3899 دلار به فروش می رسند.

این شامل درج‌های نوری برای افرادی که به عینک طبی نیاز دارند نمی‌شود، اما بعداً در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد. همچنین می توانید با دنبال کردن این لینک یک جلسه دمو را در یکی از فروشگاه های اپل رزرو کنید. این به شما اجازه می دهد قبل از پرداخت مبلغ قابل توجهی، ایده بهتری از محصول داشته باشید. سفارش هدست Vision Pro به سادگی کلیک روی دکمه “خرید” نیست! اولین قدم اندازه گیری سر خود با استفاده از آیفون است. با استفاده از اسکنر Face ID ToF روی گوشی خود، از شما خواسته می شود که گوشی را به دور سر خود بچرخانید تا اندازه گیری های دقیق انجام دهید و اندازه Light Seal و سربندها را تعیین کنید. این برای یک تناسب راحت و آسان در هنگام استفاده از هدست ضروری است.

مرحله دوم این است که انتخاب کنید در طول روز از عینک برای مطالعه استفاده کنید یا عینک طبی. درج‌های نوری توسط Zeiss ارائه می‌شوند و در دو نوع عرضه می‌شوند – نسخه خوانندگان و نسخه‌ الحاقی. اولی 99 دلار علاوه بر قیمت استاندارد می‌خواهد، در حالی که مجموعه نسخه‌ای 149 دلار اضافی را برای شما تعیین می‌کند. اپل گفت که بیش از 600 اپلیکیشن از جمله بازی های آرکید در حال حاضر برای Vision Pro در دسترس است. بازی‌های دیگری که از هدست‌های واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کنند نیز تا زمانی که بتوانند با استفاده از ویژگی نمایش مجازی روی مک اجرا شوند، قابل پخش خواهند بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا