گجت و پوشیدنی

Bose هدفون و ایربادز QuietComfort جدید با صدای فراگیر را معرفی کرد

Bose رسماً خط جدید Ultra هدفون و ایربادز خود را معرفی کرد که شامل هدفون QuietComfort Ultra و ایربادز QuietComfort Ultra و هدفون QuietComfort می شود. دستگاه‌های جدید نسبت به نسخه‌های قبلی خود دارای چندین ارتقا هستند، از جمله ویژگی جدید Immersive Audio که بدون نیاز به محتوای تخصصی، یک صحنه صوتی چند بعدی ایجاد می‌کند. پس بیایید در اینجا در مورد آنها صحبت کنیم.

هدفون Bose QuietComfort Ultra

هدفون QuietComfort Ultra هدفون پرچمدار جدید Bose است که جایگزین Noise Cancelling Headphones 700 می‌شود. این هدفون‌ها همان حذف نویز فعال عالی (ANC) را مانند 700s ارائه می‌کنند، اما با چند مورد جدید اضافه شده‌اند. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های جدید، Immersive Audio است.

این ویژگی از یک واحد اندازه‌گیری اینرسی داخلی (IMU) و نرم‌افزار پردازش سیگنال دیجیتال اختصاصی Bose برای ایجاد یک صحنه صوتی مجازی که شنونده را احاطه می‌کند، استفاده می‌کند. کاربران می توانند بین دو حالت Still و Motion انتخاب کنند. با این حال، حالت Still برای زمانی که در حالت نشسته یا ایستاده هستید طراحی شده، در حالی که حالت Motion از ردیابی سر برای حفظ صدا در مقابل شما هنگام حرکت استفاده می کند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید در هدفون QuietComfort Ultra بهبود کیفیت تماس است. Bose می‌گوید پردازش سیگنال جدید، چیپست و فناوری میکروفون پیشرفته‌اش می‌تواند صدای شما را از همه زوایا حتی در محیط‌های پر سر و صدا دریافت کند. هدفون QuietComfort Ultra همچنین دارای طراحی جدیدی است که آنها را از سایر هدفون های Bose متمایز می کند. اکنون هدبند از فلز ساخته شده و دستگاه دارای کمترین درز و شکاف قطعات است. کنترل صدا نیز به نوار لمسی خازنی تغییر یافته است.

ایربادز Bose QuietComfort Ultra

در ادامه، Earbuds QuietComfort Ultra جایگزین Bose QuietComfort Earbuds II می شود. ایربادز جدید دارای طراحی جدید با رگه‌ای از فلز نقره‌ای هستند که روی ساقه قرار می‌گیرند و همچنین نوارهای پایداری اصلاح‌شده برای راحتی و تناسب بهتر دارند.

هدفون ها از میکس کردن میکروفون دینامیک و فیلترهای تطبیقی برای بهبود کیفیت تماس در محیط های پر سر و صدا استفاده می کنند. میکروفون‌های هر هدفون با هم کار می‌کنند تا مشخص کنند کدام میکروفون کمترین صدای باد را دریافت می‌کند و سپس بهترین فیلتر نویز را برای به حداقل رساندن نویز پس‌زمینه انتخاب می‌کند.

در مورد باتری، با یک بار شارژ تا 6 ساعت یا با فعال کردن Bose Immersive Audio تا 4 ساعت کار می کند. یک کاور جدید شارژ بی سیم اختیاری نیز با قیمت 49 دلار موجود است. کاور کیس به راحتی روی کیس شارژ موجود می لغزد تا شارژ بی سیم را فعال کند.

هدفون Bose QuietComfort

علاوه بر خط QuietComfort Ultra، این شرکت همچنین نسخه جدیدی از هدفون QuietComfort خود را معرفی کرد. هدفون جدید QuietComfort در اصل QuietComfort 45 با چند ارتقاء جزئی مانند بهبود کیفیت تماس و اتصال چند نقطه ای بلوتوث است. آنها در رنگ های سیاه، سفید دودی و سبز سرو در دسترس خواهند بود.

پیش‌سفارش‌های هر سه دستگاه جدید Bose اکنون در Bose.com باز است. هدفون و ایربادز QuietComfort Ultra در رنگ‌های سیاه و سفید Smoke در دسترس خواهند بود و در اوایل اکتبر به ترتیب با قیمت‌های 429 و 299 دلار به فروش می‌رسند. هدفون QuietComfort در تاریخ 21 سپتامبر با قیمت 349 دلار در رنگ های مشکی، سفید دودی و نسخه محدود سبز Cypress در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا