شرکت آمازون امروز از سری جدید تبلت های Fire HD 8 با تراشه جدید و پورت USB-C رونمایی کرده است. این تبلت های جدید شامل Fire HD 8، HD 8 Plus و HD 8 Kids است.

بزرگترین تغییرات در هر سه تبلت، داشتن پردازنده چهارهسته ای با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز است که به ادعای سازنده، حدود 30 درصد عملکرد سریع تر نسبت به نسل های قبلی دارد. نسخه معمولی فایر اچ دی 8، دارای 2 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی است که می توان ظرفیت ذخیره سازی از طریق میکرو اس دی گسترش داد.

نسخه پلاس این سری نیز 3 گیگابایت حافظه رم داشته و قابلیت شارژ وایرلس به آن اضافه شده است. علاوه بر این، آمازون یک آداپتور برق سریع 9 واتی را در جعبه و داک شارژ بی سیم اختیاری ارائه می دهد. صفحه نمایش هر سه تبلت جدید 8 اینچی IPS HD با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل بوده و از دوربین 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی و جلویی و سیستم عامل Fire OS مبتنی بر اندروید بهره می برد. عمر باتری این سه تبلت با یک بار شارژ کامل تا 12 ساعت دوام می آورد.

تبلت آمازون Fire HD 8 با قیمت 90 دلار به فروش می رسد اما دو باندل آن 160 دلار نیز قیمت دارد. مدل پلاس آن نیز 110 دلار قیمت داشته و به همراه آن یک اکانت 6 ماهه Kindle Unlimited ارائه می شود. مدل HD 8 Kids Edition نیز با قیمت 140 دلار به همراه باندل کامل عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *