بدنبال معرفی پردازنده های جدید سری vPro اینتل، لنوو از نسخه بروزرسانی شده لپ تاپ های ThinkPad P15s و ThinkPad P14s با پردازنده جدید اینتل و کارت گرافیک NVIDIA Quadro رونمایی کرده است.

هر دو لپ تاپ برای لنوو تینک پد پی 15 اس و پی 14 اس، برای هر مکانی شامل کار از راه دور و یا در سایت طراحی شده است. ThinkPad P14s با قیمت پایه 1.599 دلار و ThinkPad P15s با قیمت پایه 1،579 دلار به فروش می رسد. انتظار می رود که هر دو لپ تاپ در ماه می سال 2020 به بازار عرضه شوند، اما Lenovo در حال حاضر تاریخ انتشار خاصی را ارائه نکرده است.

به لحاظ مشخصات سخت افزاری هر دو لپ تاپ دارای حداکثر پردازنده نسل دهمی اینتل Core i7-10810u با سرعت کلاک توربو 4.9 گیگاهرتز هستند. همچنین محصولات جدید لنوو، از کارت گرافیک های NVIDIA Quadro برای کارهای گرافیکی و موارد دیگر بهره می برند. به علاوه از استاندارد وای فای 6 پشتیبانی کرده و اگر مردم ترجیح می دهند در آن فضاها کار کنند، از اوبونتو و رد هات پشتیبانی می کنند.

از دیگر مشخصات این دو لپ تاپ می توان به حافظه ذخیره سازی 2 ترابایتی و عمر باتری 14 ساعته اشاره کرد. هر دو لپ تاپ دارای نمایشگرهای 4K UHD با کالیبراسیون رنگی Dolby Vision HDR و X-Rite Pantone Factor هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *