یکی از مدیران ارشد اپل با انتشار بیانیه ای در سایت، برنامه خود برای بازگشایی مجدد فروشگاه های فیزیکی در سراسر جهان به صورت ایمن را اعلام کرد. در ماه مارس، بدلیل شیوع بیماری کرونا، اپل مجبور شد تا تمامی فروشگاه های فیزیکی خود را خارج از چین تعطیل کند ولی همان ماه تمام فروشگاه های بزرگ خود در چین را بازگشایی کرد.

به گزارش 9to5Mac، بیش از 80 درصد از 510 فروشگاه اپل در سراسر جهان بسته باقی مانده است، اما این شرکت قصد دارد 28 فروشگاه جدید درآمریکا، 12 فروشگاه در کانادا و 10 فروشگاه در ایتالیا شروع بکار کنند. تمامی‌فروشگاه‌های باز ما، خدمات Apple Pickup را ارائه می‌دهند و مشتریان می‌توانند بعد از خرید آنلاین محصول، زمانی را برای تحویل آن در این فروشگاه‌ها انتخاب کنند. همچنین، بخش Genius Bar که به ارائه خدمات پشتیبانی فنی می‌پردازد، در این فروشگاه‌ها فعال خواهد بود و استفاده از خدمات آن‌ها، نیازمند رزرو از قبل است.

به گفته O’Brien، افرادی که به فروشگاه‌های اپل مراجعه می‌کنند، اقداماتی را از قبیل فاصله اجتماعی که فضایی برای رعایت فاصله به منظور ارتباط با کارکنان فروشگاه به آن‌ها اختصاص یافته، مشاهده خواهند کرد. در ورودی فروشگاه‌ها نیز دمای بدن مشتریان مورد سنجش قرار می‌گیرد و تمامی‌افراد از قبیل کارکنان و مشتریان می‌بایست با ماسک در فروشگاه حاضر شوند.

افرادی که ماسک به همراه نداشته باشند، ما یک ماسک در اختیارشان قرار خواهیم داد. طبق سیاست‌های جدید، سعی می‌شود تا افراد کمتری در یک مقطع زمانی، در فروشگاه‌های حضور یابند و از این رو، ممکن است ورود مشتریان به فروشگاه با تاخیر چند دقیقه‌ای همراه شود. ما نمی‌توانیم دستور بازگشایی تمامی‌فروشگاه‌های خود را بدون توجه به شرایط و حساسیت‌هایی که در خصوص ابتلا به این ویروس وجود دارد، صادر کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *