برند آنر، امروز طی رویدادی آنلاین از تبلت جدید خود با نام Honor V6 رونمایی کرد. این تبلت از مشخصاتی همچون تراشه کایرین 985 و پشتیبانی از استاندارد وای فای 6 پلاس برخوردار است.

تبلت آنر V6 دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل بوده و از نسبت صفحه به بدنه 84 درصدی بهره می برد. گفته می شود که طراحی پشتی این تبلت از اثر طبیعت Tindal الهام گرفته شده و در سه طرح رنگی Wizard of OZ ،Titanium Sky Silver و Magic Night Black موجود است.

قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه هواوی کایرین 985 تامین شده که از ارتباطات 5G پشتیبانی می کند. همچنین از فناوری وای فای 6 پلاس و پهنای باند 160 مگاهرتزی و پهنای باند داینامیک محدود پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، این تبلت جدید از ویژگی صوتی Histen 6.1 3D توسعه یافته هواوی به همراه چهار اسپیکر برخوردار است. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 7250 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از طریق پورت USB-C با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی شارژ می شود.

بلت Honor V6 همچنین دارای قلم استایلوس با حساسیت به فشار در سطح 4096 بوده که قلم Magic Pencil لقب گرفته است و می توان از آن برای نقاشی هنری زیبا استفاده کرد. از طرفی، مجهز به کیبورد مکانیکی بلوتوثی است. در بخش دوربین، در پشت گوشی دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و در جلوی آن نیز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی جای دارد.

به لحاظ نرم افزاری نیز، رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید 10 روی تبلت اجرا شده و برخی از قابلیت های نرم افزاری نظیر GPU Turbo 3, Multiscreen collaboration, Split-screen multitasking و غیره را به همراه دارد. آنر هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت گذاری این تبلت جدید منتشر نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *