صوتی و تصویری

رونمایی BMW از نمایشگر 31 اینچی Theatre Screen در خودرو

غول خودروسازی آلمانی BMW به تازگی از BMW Theater Screen، یک سیستم سرگرمی جدید در خودرو رونمایی کرده است. سیستم سرگرمی از یک صفحه نمایش 31 اینچی 8K تشکیل شده که قسمت صندلی عقب خودرو را به یک سینمای شخصی تبدیل می کند. بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر به این ویژگی جدید و هر چیزی که همراه با آن است بیندازیم.

سیستم سرگرمی جدید در خودرویی ساخته شده بود که به نظر می رسید سری 7 الکتریکی لوکس آنها باشد. صفحه نمایش در سقف ماشین تعبیه شده است که پایین می آید تا یک تجربه دید راحت را ارائه دهد. رزولوشن 8K این صفحه نمایش 8000 در 2000 پیکسل است و از نسبت تصویر 16:9، 21:9 و 32:9 پشتیبانی می کند. این سیستم پلتفرم Fire OS را اجرا می کند که دسترسی به اکثر سرویس های مدرن استریم ویدیو و سایر اپ های Fire TV را می دهد و از اتصال 5G پشتیبانی می کند.

پنل 31 اینچی یک صفحه نمایش لمسی است و علاوه بر این، کنترل‌های کوچک تاچ پد در درهای عقب خودرو تعبیه شده است. Theatre Screen صدای فراگیر را با استفاده از 30 بلندگو از Bowers & Wilkins ارائه می دهد. BMW صدا را به عنوان “4D” توصیف می کند زیرا از بلندگوهای تعبیه شده در صندلی های عقب نیز برای ایجاد ارتعاشات صوتی و خروجی زیاد در لحظات شدید استفاده می کند.

این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن و هزینه این سیستم سرگرمی Theater Screen ارائه نکرده است، اما مقامات BMW گفته اند که این ویژگی ها “بسیار شبیه به آنچه به زودی در تولید سری عرضه خواهد شد.” ارائه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا