Bosch سرویس جدیدی به نام Help Connect را معرفی کرده که در صورت بروز حادثه بطور خودکار از خدمات اضطراری استفاده می کند. اگرچه مدتی است که خدمات مشابهی برای اتومبیل ها در دسترس است، اما این سیستم تماس اضطراری برای موتورسواران در نظر گرفته شده است.

به گفته شرکت، خطرات ناشی از تصادفات شدید در موتورسواران به مراتب بیشتر از رانندگان خودرو است. بنابراین این مهم است که موتورسواران سریع تر کمک دریافت کنند، و بوش می گوید که Help Connect می تواند “زمان پاسخ را تا نصف کاهش دهد” که این شانس بقا را برای موتورسواران افزایش می دهد.

یک سنسور inertial در بخش کنترل پایداری موتور سیکلت MSC ادغام شده که اندازه شتاب و سرعت زاویه ای را 100 بار در ثانیه اندازه گیری می کند. از این اطلاعات برای محاسبه موقعیت فعلی موتور و زاویه کج شدن استفاده می شود. علاوه بر این، یک الگوریتم تصادف، که در سنسور برنامه ریزی شده، تشخیص می دهد که سوارکار دچار حادثه شده یا اینکه دوچرخه تازه افتاده است.

اگر سابق باشد، اطلاعات مربوط به صحنه و موتورسوار به مرکز خدمات بوش منتقل می شود. در صورت بروز حادثه شدید، با استفاده از تلفن موتورسوار برای یافتن محل زندگی آنها، می توان پاسخگویان اورژانس را به صحنه آورد.در ابتدا، Help Connect فقط در آلمان در دسترس خواهد بود و بعداً در سایر کشورها گسترش می یابد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *