گوناگون

راه اندازی دنیای مجازی سامسونگ 837X در دی سنترالند متاروس

در نمایشگاه CES 2022، سامسونگ دنیای مجازی با نام عجیب 837X خود را در دی سنترالند متاروس مبتنی بر بلاک چین منتشر کرد. سامسونگ 837X به‌عنوان «تجربه‌ای کاملاً فراگیر» توصیف می‌شود که به بازدیدکنندگان کوئست‌ها، NFT و دسترسی به رویدادهای موسیقی زنده و همچنین پیش‌نمایش‌های سخنرانی اصلی CES 2022 سامسونگ را ارائه می‌دهد.

هرکسی که در کامپیوتر به مرورگر اینترنت کروم دسترسی دارد، می‌تواند به صورت رایگان به سامسونگ 837X در دی سنترالند دسترسی داشته باشد، چه با استفاده از یک حساب کاربری یا به عنوان مهمان. سامسونگ 837X دارای سه حوزه اصلی است: مرحله سفارشی سازی، جنگل پایداری و تئاتر اتصال. بازدیدکنندگان می توانند ماموریت ها را آغاز کنند و نشان های NFT را جمع آوری کنند.

فضای مجازی سامسونگ برای مدت زمان محدودی وجود خواهد داشت، اما بازدیدکنندگان می‌توانند NFT را در قالب اقلام پوشیدنی مجازی از سه مجموعه کسب کنند. سامسونگ به 727 مهمان تصادفی که یک نشان جمع آوری کرده اند با دو آیتم از مجموعه پوشیدنی Epic پاداش می دهد. سامسونگ همچنین به 100 مهمان تصادفی که دو نشان جمع‌آوری کرده‌اند، سه آیتم از مجموعه پوشیدنی افسانه‌ای را پاداش می‌دهد و 10 مهمان تصادفی، تا زمانی که هر چهار نشان را جمع‌آوری کرده باشند، مجموعه کامل پوشیدنی اسطوره‌ای را دریافت خواهند کرد.

طبق گزارش‌های قبلی، سامسونگ نیز با فضای مجازی به نام «خانه من» به متاورس ZEPETO می‌پیوندد. برخلاف 837X، تجربه My House به جای وسایل پوشیدنی بر روی دکوراسیون خانه متمرکز خواهد شد.

منبع
sammobile
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا