نرم افزار و اینترنت
موضوعات داغ

تلگرام 6.2 منتشر شد: قابلیت ویرایشگر ویدیو و استیکرهای متحرک

تلگرام امروز نسخه جدید 6.2 اپلیکیشن خود را با قابلیت های جدید نظیر ویرایشگر ویدیو و موارد دیگر برای اندروید و آی‌اواس منتشر کرده است. در این بروزرسانی شاهد ارائه قابلیت ویرایش ویدیوها هستیم. ویرایشگر ویدیویی جدید همانند ویرایشگر تصویر نسبتا جامع تلگرام به کاربران امکان می‌دهد تا پیش از ارسال فیلم‌های خود به تنظیم طیف وسیعی از گزینه‌ها بپردازند.

همچنین کاربران می‌توانند به برنامه اجازه دهند تا کیفیت تصاویر به‌صورت خودکار تنظیم شوند. بزرگنمایی ساده از طریق ژست حرکتی به کاربر اجازه می‌دهد تا صرفا کادری از ویدیو که موردنظر وی است را انتخاب نماید. شما می‌توانید به تلگرام بگویید که به طور اتوماتیک ظاهر ویدیو و کیفیت آن را ارتقا دهد و یا خودتان می‌توانید با استفاده از ابزارهایی نظیر تنظیم روشنایی، افزایش کنتراست، میزان رنگ‌دهی، تغییر ابعاد، اضافه کردن متن و استیکرهای متحرک به شکل نقاشی و انیمیشن، ظاهر کلیپ خود را جذاب‌تر کنید.

در کنار ویرایشگر ویدیویی اکنون شاهد اضافه شدن استیکرهای متحرک هستیم. این مشخصه امکان قرار دادن کلیه استیکرهای موجود روی ویدیوها را فراهم می‌کند. کاربران حتی قادر به تایپ کردن یک متن یا ترسیم الگوهای موردنظر خود روی ویدیوها هستند؛ قابلیتی که نمونه مشابه آن در اپلیکیشن‌های اسنپ‌چت یا اینستاگرام نیز قابل مشاهده است. اکنون کاربران می‌توانند استیکرهای متحرک را به هرگونه محتوای رسانه‌ای اشتراک‌گذاری شده (شامل تصاویر ثابت) از طریق اپلیکیشن اضافه نمایند.

همچنین در این نسخه یک موتور جستجوی جدید برای فایل‌های گیف مبتنی بر emoticon اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد فایل‌های گیف محبوب را در دسته‌بندی‌های مختلف نظیر تکان دادن چشم‌ها، علامت موفقیت، خنده، تایید، عصبانیت و دیگر جسچرهای پرکاربرد پیدا کنید. امکان مشاهده‌ی عکس‌العمل‌های جالب روز در تب محبوب‌ترین‌های هر روز، امکان ذخیره‌ی مستقیم گیف‌ها از کادر جستجو و افزایش سرعت بارگذاری تصاویر متحرک از ویژگی‌های اضافه شده در این قسمت هستند.

همچنین یک گزینه کاربردی جدید نیز برای مدیریت فولدرها اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد گفتگوهای مختلف را چند ثانیه نگه داشتن دست بر روی آنها، به راحتی از فولدر حذف کنید و یا گفتگوهای جدید را با این روش به پوشه اضافه کنید. افزونه ویدیو پلیر با هدف مخفی‌سازی سریع‌تر کپشن‌ها و فرامین کنترلی به‌روزرسانی شده است. صفحه مربوط به مشخصه احرازهویت 2 مرحله‌ای نیز به‌روزرسانی شده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا