قابلیت Microsoft Family Groups به شما امکان می دهد دسترسی به برنامه ها و بازی های خاص را برای حساب های جداگانه در ایکس باکس وان محدود کنید. می توانید برای محافظت از چشمان در برابر محتوای صریح، به سرعت یک حساب کاربری کودک یا محدودیت های اضافی تنظیم کنید. برای محدود کردن دسترسی برنامه ها و بازی های خاص در ایکس باکس وان، ابتدا لازم است که یک Microsoft Family Group ایجاد کنید. پس از انجام این کار، می توانید یک حساب کاربری کودک ایجاد کنید.

پس از آن شما باید وارد این حساب در Xbox One شوید. در ابتدا Xbox خود را روشن کرده و دکمه Xbox را در وسط کنترلر خود فشار دهید تا راهنمای باز شود. برای دسترسی به صفحه Sign In به پروفایل خود در سمت چپ بالا بروید، و Add New را انتخاب نمایید.

به حساب کودک وارد شده و بین راه اندازی گروه خانواده مایکروسافت در مرورگر یا در Xbox One یک روش را انتخاب نمایید. در صورتی که گزینه اول را انتخاب کردید؛ آدرس ایمیل خود را وارد کنید. یک ایمیل دریافت خواهید کرد که با کلیک روی آن می‌توانید محدودیت‌های محتوای گسترده‌تری را برای حساب کودک تعیین کنید.

اگر از گزینه دوم استفاده کردید؛ از شما خواسته می‌شود به حساب Microsoft خود وارد شوید. به منظور مشاهده توافق نامه سرویس مایکروسافت، بیانیه حفظ حریم خصوصی یا اطلاعات اضافی درباره برنامه‌های شخص ثالث، گزینه مناسب را در سمت راست انتخاب کنید.

برای تأیید از طریق دستورالعمل‌ها اقدام کنید و سپس یک لیست بازی برای حساب کودک ایجاد کنید. سپس شما باید یکی از سه سطح امنیتی را انتخاب کنید که نحوه ورود حساب کودک به Xbox One را نشان می‌دهد. شما می‌توانید گزینه‌های No Barrier ،Ask for My Passkey یا Lock It Down را انتخاب کنید.

شما می‌توانید از طریق مرورگر به Microsoft Family Group بروید و محدودیت‌های خود را ایجاد کنید. در این بخش حسابی را که می‌خواهید تنظیم کنید انتخاب کنید، و سپس روی App and Game Limits کلیک کنید. اگر قصد دارید محدودیت زمانی برای بازی‌های خاص را فعال کنید، گزینه Time Limits موجود است.

البته اگر این گزینه فعال باشد، بازی‌ها هنوز محدودیتی ندارند. شما باید این گزینه را در سمت راست هر بازی تغییر دهید تا محدودیت زمانی اعمال شود. از اسلایدر کمک بگیرید تا مدت زمان استفاده هر حساب از این برنامه‌ها تنظیم شود. از منوی کشویی Allow From و To استفاده کنید تا یک پنجره زمانی ایجاد شود.

برای جلوگیری از دانلود، پخش، یا دسترسی به یک برنامه، بر روی یک حساب کلیک کنید، روی Block App کلیک کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *