شیائومی امروز علاوه بر معرفی لپ تاپ جدید Mi NoteBook 14، از مچ بند هوشمند جدید خود با نام Mi Band 5 رونمایی کرده است. این مچ بند جدید دارای نمایشگر بزرگتر و شارژ مغناطیسی دارد. نسخه مجهز به NFC قیمتی معادل 30 دلار داشته و مدل غیر از NFC نیز قیمتی معادل 26 دلار دارد.

اولین ارتقا در این نسخه، استفاده از نمایشگر 1.1 اینچی امولد است که به طور معمول می توان با انتخاب های بسیاری از طراحی رسمی و شخص ثالث سفارش سازی کرد. همچنین واچ فیس های متحرک نیز در این فهرست قرار داده شده است. سنسورهای این مچ بند همچنان بدون تغییر مانده و شامل شتاب سنج ، مانیتور ضربان قلب ، فشارسنج و ژیروسکوپ می شود.

از سوی دیگر سیستم نرم افزاری بهبود پیدا کرده و حالا 11 حرکت حرفه ای جدید در آن وجود داشته و آنها به خوبی تنظیم شده اند و جزئیات بهتر و ردیابی  دقیق تری را ارائه می دهند. به عنوان مثال، Mi Band 5 می تواند پنج سبک اصلی شنا را بطور خودکار تشخیص دهد. همچنین می بند دارای گواهی IP68 بوده تا 50 متر زیر آب دوام می آورد.

سیستم پایش ضربان قلب بهبودیافته و اکنون قادر است تا وضعیت غیرعادی قلب را – همانند اپل واچ – تشخیص و به کاربر اطلاع دهد. همچنین سنسور PPG جدید نیز 50 درصد دقیق تر از نسل های قبلی شده است. وقتی نوبت به ردیابی خواب می رسد، Mi Band 5 می تواند داده های مربوط به خواب REM شما را استخراج کند. با نسخه NFC می توان از آن برای سرویس پرداخت استفاده کرد. باتری این مچ بند هوشمند به ادعای سازنده تا 14 روز طول عمر شارژ آن است و این بار از شارژر مغناطیسی در قاب پشتی استفاده شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *