فناوری

گلکسی تب S7 پلاس مجهز به باتری 10000 میلی آمپر ساعت خواهد بود

تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس به‌طور بالقوه طی یک رویداد بزرگ مشترک در روز 5 آگوست به‌همراه گوشی های هوشمد سری گلکسی نوت 20، گلکسی فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G عرضه می‌شود. با این‌حال چشم‌انداز برگزاری این مراسم به‌مراتب جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد؛ چرا که اکثر اطلاعات لو رفته تا به این لحظه از عرضه مدل پلاس تبلت محبوب گلکسی تب S7 حکایت دارند.

امروز شاهد انتشار 2 نمونه از اسناد مربوط به تائیدیه و تصاویری از باتری غول‌پیکر مورد استفاده در گلکسی تب S7 پلاس بودیم. هر 2 گواهی TUV Rheinland و Safety Korea مجددا تائید می‌کنند که ظرفیت باتری دستگاه معادل 9800 میلی‌آمپرساعت و توان معمول آن برابر با 10090 میلی‌آمپرساعت است.

علاوه بر باتری، براساس شایعات این تبلت در دو مدل استاندارد و پلاس عرضه می شود. مدل استاندارد محصول مجهز به نمایشگر اولد 11 اینچی و مدل پلاس آن 12.3 یا 12.4 اینچی است. از لحاظ شکل و شمایل شبیه گلکسی تب اس6 است که سال گذشته راهی بازار شد.

دوربین دوگانه در پشت تبلت و قلم S-Pen بخشی از سخت افزار این محصول است که دقیقا مشابه ویژگی‌های نوت سری 20 تعریف شده است. بزرگترین تفاوت دو مدل گلکسی اس 7 در سایز آن است اما هر دو نرخ تازه سازی 120 هرتز دارند. هر دو تبلت از چیپست اسنپ دراگون 865 کوالکوم بهره می‌برند که اتصالات 5جی دارد. مدل کوچکتر باتری 7760 میلی آمپر و مدل بزرگتر، همان طوری که گفته شد 9800 میلی آمپر ساعت باتری دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا