نرم افزار و اینترنت

اپل WatchOS 7 را برای اپل واچ ها معرفی کرد

اپل، در جریان WWDC 2020 علاوه بر معرفی سیستم عامل iOS 14 و iPadOS 14، از نسخه جدید سیستم عامل ساعت های اپل واچ با نام WatchOS 7 رونمایی کرده است. این نسخه جدید با قابلیت های جدیدی همچون ردیابی خواب، واچ فیس های جدید و موارد دیگر همراه است.

این نسخه پاییز امسال برای اپل واچ سری 3 به بعد منتشر می شود و برای بهره مندی از آن حداقل به آیفون 6s با سیستم عامل iOS 14 نیاز است. پایش خواب اولین قابلیتی است که سرانجام به این نسخه از سیستم عامل افزوده شده و حالا به شما اجازه می دهد تا ساعت خواب و همچنین زنگ بیدارباش را با استفاده از آلارم ویبره فعلی اپل واچ تنظیم کنید.

همچنین انواع جدیدی از فعالیت های ورزشی به شامل Dance, Core Training, Functional Strength Training و Cool Down اضافه شده است. همچنین اپلیکیشن Activity به Fitness تغییر نام پیدا کرده و اکنون اپل مپس شامل مسیرهای دوچرخه سواری در شهرهای منتخب می شود.

از دیگر قابلیت های این نسخه می توان دو واچ فیس جدید شامل فیس Chronograph به همراه یک سرعت سنج و فیس XL، قابلیت اشتراک واچ فیس ها بین ساعت های اپل اشاره کرد. سیستم شستشوی دست نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا به نسخه جدید آمده است. این قابلیت هوشمند با ردیابی حرکات و صدای شیر آب متوجه می‌شود شما کی شروع به شستن دست‌ها کرده‌اید و با فعال کردن شمارش معکوس شما را در شستن 20 ثانیه‌ای دستان یا بیشتر بر اساس دستورالعمل‌های سازمان‌های بهداشتی یاری کرده و با بازخورد لمسی و نوتیفیکیشن زمان پایان را یادآوری می‌کند. watchOS 7 از امروز از طریق برنامه نویسان در دسترس خواهد بود.

منبع
9to5mac
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا