موبایل و تبلت

اولین بتای عمومی iOS 14 و iPadOS 14 در دسترس قرار گرفت

اپل امروز نخستین بتای عمومی سیستم عامل های iOS 14 و iPadOS 14 را برای دستگاه هایش منتشر کرد. به این ترتیب کاربران گوشی های آیفون و تبلت های آیپد می توانند از امروز با نصب این سیستم عامل بر روی دستگاه های خود زودتر از دیگر کاربران به قابلیت ها و ویژگی های جدید آن ها دسترسی پیدا کنند.

اگر علاقه مند به اجرای این سیستم های عامل جدید بر روی گوشی آیفون یا تبلت آی پد خود هستید می توانید با مراجعه به سایت رسمی اپل، پس از ثبت نام به فایل های نصبی آن دسترسی پیدا کنید. کاربرانی که هم اکنون این نسخه بتا را دریافت کنند به نسخه های بعدی که قرار است ظرف چند هفته آینده منتشر شود نیز دسترسی پیدا خواهند کرد.

طبق معمول اپل به کاربران خود اعلام کرده است که این نسخه می تواند حاوی چند باگ و اشکال اساسی باشد و عملکرد دستگاه های گوناگون را با اختلال روبرو کند. این شرکت از کاربران خود خواسته است که این نسخه های بتا را بر روی تمامی دستگاه های خود نصب نکنند و اگر آمادگی پذیرش باگ ها و مشکلات موجود در نسخه های آزمایشی را ندارند تا انتشار نسخه نهایی از این دو سیستم عامل صبر کنند. طبق اعلام قبلی نسخه نهایی از دو سیستم عامل iPadOS 14 و iOS 14 قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود.

اپل اعلام کرده است که این نسخه بتا از دو سیستم عامل iOS 14 و iPadOS 14، قابلیت های جدیدی نظیر Widget های تازه بر روی صفحه Home، App Library، قابلیت نمایش تصویر در تصویر، App Clips، ارتقا برنامه iMessage و… را در خود جای داده است. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی اپل، سیستم عامل iOS 14 می تواند بر روی گوشی های آیفون 6 اس و جدیدتر از آن نصب شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا