اوپو از جمله شرکت‌هایی است که طی چند سال گذشته توجه ویژه‌ای به فناوری شارژ سریع نشان داده و از لحاظ سرعت شارژ تا حد زیادی موفق شده به رکوردشکنی خود ادامه دهد. درحال‌حاضر قدرتمندترین فناوری شارژ سریع می‌تواند گوشی‌های هوشمند را با توان 65 وات شارژ کند.

بااین‌حال ظاهرا اوپو می‌خواهد رکورد جدیدی در این زمینه به‌‌ثبت برساند. بر همین اساس شرکت چینی روز 15 ژوئیه 2020 (25 تیر 1399) فناوری شارژ سریع 125 وات معرفی می‌کند. این عدد در نگاه اول دیوانه‌وار به‌نظر می‌رسد و ممکن است فکر کنید چیزی بیشتر از بازی تبلیغاتی نیست، اما اوپو واقعا می‌خواهد فناوری شارژ 125 وات معرفی کند.

باید ببینیم اوپو برای این شارژ سریع 125 وات چه رویکردی اتخاذ کرده و امیدواریم توضیحاتی در مورد جزییات، نحوه خنک کردن و البته زمان عرضه گوشی‌های مبتنی بر این تکنولوژی هم مطرح شود. باید خاطرنشان کنیم اوپو یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گوشی دارای قابلیت شارژ 30 وات را روانه‌ بازار کرد که در حال حاضر حتی گوشی‌های میان‌رده ریلمی هم از این فناوری بهره می‌برند. اوپو اولین شرکت دنیا بود که فناوری شارژ سریع ۵۰ وات را با نام SuperVOOC در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد. این فناوری هم‌زمان با رونمایی گوشی اوپو فایند X معرفی شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *