در صورتیکه از حساب پریمیوم سرویس اسپاتیفای استفاده می کنید، می توانید به راحتی هر آهنگ، پلی لیست یا آلبومی را که دوست دارید، دانلود کرده و به صورت آفلاین به آنها گوش دهید. در این مطلب تصمیم داریم تا به شما نحوه انجام دانلود از اسپاتیفای را آموزش دهیم. با ایستگاه آی تی همراه باشید.

اسپاتیفای به شما امکان می دهد موسیقی را تقریباً در هر صفحه از اپیکیشن های موبایل خود دانلود کنید، اما بسته به مکانی که در آن هستید، گزینه جالب توجهی متفاوت را در اختیار شما قرار می دهد. در حالیکه می توانید هر آهنگ یا آلبومی را تا زمانی که Spotify Premium داشته باشید، دانلود کنید. بیایید با، لیست پخش آهنگ های پسندیده شما شروع کنیم.

برای انجام اینکار، ابتدا اپلیکیشن اسپاتیفای را در آیفون، آپید یا دستگاه اندروید باز کرده و به تب Your Library بروید.

از بخش Music > Playlists، روی گزینه Liked Songs ضربه بزنید.

اکنون گزینه بزرگ Download را در بالای آن مشاهده خواهید کرد. برای شروع دانلود Liked Songs خود، روی تیک کنار گزینه دانلود ضربه کنید. حالا آهنگ های بخش Liked Songs را حفظ کرده، در کتابخانه شما ذخیره شده و به طور خودکار در دستگاه شما دانلود می شود. این ویژگی برای هر پلی لیست در کتابخانه شما کار می کند.

اما این یک سوئیچ واحد است. در صوریکه می خواهید یک آلبوم بخصوصی را دانلود کنید، شاید بدون افزودن آنها به پلی لیست Liked Songs، چه باید کرد؟ برای اینکار به آلبوم یا پلی لیست مورد نظرتان رفته و روی دکمه Download در زیر توضیحات کلیک کنید.

موسیقی مورد نظر به کتابخانه شما اضافه می شود (اما نه به پلی لیست Liked Songs شما) و و تا وقتی که وای فای شما وصل باشد، اسپاتیفای شروع به دانلود آهنگ ها خواهد کرد.

اگر می خواهید عملیات دانلود آهنگ از طریق اینترنت موبایل را فعال کنید، می توانید با رفتن به Settings > Music Quality > Download Using Cellular و روشن کردن تیک گزینه را آن را انجام دهید.

حال، تا زمانی که گوشی هوشمند یا تبلت شما در هر 30 روز یک بار به اینترنت متصل شود، آهنگ های دانلود شده برای استفاده آفلاین در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که شما به طور مستقیم نمی توانید آهنگ را جداگانه دانلود کنید. در عوض، باید از ویژگی های Liked Songs استفاده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *