گجت و پوشیدنی

شیائومی از ایرفون بیسیم Redmi AirDots 2 معرفی شد

شیائومی به تازگی از زیر برند ردمی، ایرفون جدیدی تحت عنوان Redmi AirDots 2 رونمایی کرده است. این محصول مانند نسل گذشته خود قیمت بسیار مناسبی دارد و ابتدا به صورت سرمایه‌گذاری جمعی و با قیمت 11 دلار فروخته می‌شود. پس از پایان این مرحله، هدفون بی‌سیم شیائومی با قیمت 14 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

ایرفون جدید AirDots 2 دارای درایورهای 7.2 میلی متری است که خروجی فرکانس پایین قدرتمندتری نسبت به نسل های قبلی داشته و عملکرد بهتری را از خود نشان می دهد. همچنین به فناوری کاهش نویز محیط مجهز بوده که قادر است صداهای مزاحم را برای افزایش کارایی کیفیت تماس حذف کند. از سوی دیگر، برخلاف نسخه قبلی، این هدفون از بلوتوث 5.0 بهره می برد که به لطف چیپ، این هدفون سریع‌تر از نسل قبلی به دستگاه‌ها متصل می‌شود و ارتباط پایدارتری نیز دارد. علاوه بر این، نرخ انتقال اطلاعات نیز نسبت به بلوتوث 4.2 در نسل قبلی، دو برابر شده است.

زمانی که دوبار به هدفون بی‌سیم ردمی AirDots 2 ضربه بزنید، دستیار صوتی «XiaoAI» فعال می‌شود و می‌توانید کارهای مختلفی مانند پیدا کردن گوشی خود، ناوبری، استفاده از پیام‌رسان ویچت و همچنین عکس گرفتن را انجام دهید. وزن هر ایرباد این هدفون بی‌سیم برابر 4.1 گرم است و با سه سری مختلف کوچک، متوسط و بزرگ به فروش می‌رسد. شارژدهی ردمی AirDots 2 برابر 4 ساعت است که البته با استفاده از قاب قابل شارژ آن، میزان شارژدهی به 12 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا