ایسوس به تازگی از یک کیبورد گیمینگ بیسیم جدید تحت عنوان ROG Falchion رونمایی کرده است. این یک کیبورد مکانیکی با عمر باتری فوق‌العاده، ۶۸ کلید مکانیکی و قابلیت‌هایی نظیر نوار لمسی می باشد.

 این کیبورد از نورپردازی RGB، کلیدهای مکانیکی Cherry MX axis و نورپردازی قابل سفارشی‌سازی برای هر دکمه پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند عمر باتری 400 ساعته را طبق ادعای کمپانی سازنده از این محصول توقع داشته باشند.

همچنین یک نوار لمسی درون این محصول تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن برای تغییر شدت صدا استفاده کنند. کیبورد گیمینگ ROG Falchion از یک پنل لمسی اینتراکتیو در کناره‌ بدنه برخوردار است که در واقع یک نوار خازنی برای تنظیم شدت ولوم به حساب می‌آید. طبق اعلام کمپانی سازنده کیبورد ROG از ارتباط وایرلس 2.4G پشتیبانی می‌کند و در توضیحات این محصول آمده است که میزان تاخیر در پاسخ‌گویی تنها یک میلی‌ثانیه خواهد بود.

همچنین از یک پوشش محافظتی بر روی این کیبورد و نورپردازی وایرلس Aura Sync در این مدل پشتیبانی خواهد شد. متاسفانه در حال حاضر ایسوس قیمت رسمی کیبورد گیمینگ روگ فالشن را اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *