سامسونگ به طور رسمی از نسخه 5G گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ با تراشه اسنپدراگون 865 پلاس رونمایی کرد. محصولی که اگرچه سریع‌تر و قدرتمندتر از قبل شده اما برخلاف خبرهای اخیر، قیمت بالاتری از سری قبلی خود دارد.

مهم‌ترین خبر در رابطه با این گوشی، پشتیبانی آن از اینترنت 5G است. بدین ترتیب برای دسترسی به پرچم‌دار 5G سامسونگ دیگر نیازی به خرید سری اس 20 نخواهید داشت و می‌توانید به جای آن یک گوشی قدرتمندتر، خاص‌تر و البته زیبا‌تر را در اختیار داشته باشید. قیمت آن ۱۴۵۰ دلار است و این 70 دلار بیشتر نسبت به نسخه 4G است، که سامسونگ می گوید حوالی قیمت می چرخد.

قلب تپنده گوشی تاشوی جدید را پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس تشکیل می‌دهد. بدین ترتیب گلکسی Z Flip 5G را باید اولین گوشی غول کره‌ای بدانیم که به این پردازنده مجهز می‌شود. گلکسی جدید با این پردازنده نه تنها از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند بلکه از لحاظ سرعت و قدرت نیز گلکسی Z Flip کنونی و پرچمداران سری اس 20 را کنار می‌زند.

به جز پردازنده، تقریبا دیگر مشخصات با محصول قبلی برابر است. برای مثال این گوشی نیز از نمایشگر ۶۷ اینچی با وضوح 1080 در 2636 پیکسل بهره می‌برد که می‌تواند به صورت عمودی تا شود. نمایشگر بیرونی آن هم 1.1 اینچی است و کاربر می‌تواند از طریق آن اعلانات و حتی دوربین را کنترل کند. میزان رم و حافظه داخلی این گوشی کاملا مشابه قبل است و تغییری در آن پدید نیامده است (همان 8/256 گیگابایت). از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 3,300 میلی آمپر ساعت، اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *